Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Min UC score utmätning

Hej kan nån besvara frågan angående uc score blev av med min utmätning försök anmärkning 2023-11-30 då var min uc score 10.4 nu är den på 9.2 har 2 anmärkningar kvar en på trafikförsäkring som går ut nu den 11 dec och den sista 2024-06 på alektum har inkomst 374000kr underskott 17000kr en blancolån på thorn 38000kr vad kan det bero på den gått ner så lite

Det beror nog på att du har 2 anmärkning kvar..

Bra jobbat! Tror inte du ska titta dig blind på de där siffrorna. Ibland hoppar de till och med upp och blir HÖGRE en stund efter att betalningsanmärkning försvunnit, jag tror det är för att man lättare tar nya lån precis när anmärkning försvunnit vilket gör att man ett litet tag har högre siffror, sen minskar dem efter någon/några månader. Så se bara till att inte ta några nya lån nu så ska du se att din uc stadigt kommer bli bättre!

Bra jobbat! Tror inte du ska titta dig blind på de där siffrorna. Ibland hoppar de till och med upp och blir HÖGRE en stund efter att betalningsanmärkning försvunnit, jag tror det är för att man lättare tar nya lån precis när anmärkning försvunnit vilket gör att man ett litet tag har högre siffror, sen minskar dem efter någon/några månader. Så se bara till att inte ta några nya lån nu så ska du se att din uc stadigt kommer bli bättre!
Faktiskt den gick upp redan i somras från 12.4 till 17.2 men nu efter att min skuldsaldo försvann i oktrober börjar den gå neråt

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp