Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Min UC - Anmärkning försvann -> sämre scoring

Lize - skicka info till UC där du talar om att Skatteverket gjort fel och de skriver en dementi.
Annars tror Santander att de sekretessbelagt din uppgift hos KFM...

Du får inga nya anmärkningar per automatik utan bara om det görs nya utmätningsförsök. Alltså om din löneutmätning bara rullar på får du inga nya anmärkningar men skuldsaldot finns kvar. Och dina anmärkningar försvinner efter 3 år oavsett om skulden är fullt betald eller inte.

Tack så mycket för svaret!!Så den årliga inkomst/tillgångsutredningen ger alltså inte nya anmärkningar? Mvh

En ny utredning borde ju rimligen ge en ny anmärkning. Men jag vet inte, det finns nog någon annan som kan svara bättre på.

En ny utredning borde ju rimligen ge en ny anmärkning. Men jag vet inte, det finns nog någon annan som kan svara bättre på.

Hittar dom inga utmätningsbara tillgångar brukar väl det noteras som en anmärkning, att en löneutmätning tickar på betyder inte något i det fallet..

Om själva utmätningsbesluten registreras som en anmärkning är jag osäker på.. det vore ju onekligen lite knepigt om det inte syns på en kreditupplysning att man fått en fastighet utmätt, men det syns att man inte hittat några pengar på ett konto...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp