Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Min tur för samlingslån

har du fått pengar idag? eller väntar du fortafande

Collector bank ringde mig nyss, hade ett trevligt och långt samtal. Dom erbjöd faktiskt att hjälpa till att samla ihop mera. Det galna är att dom kunde höja med ytterligare 350.000:-. Så nu har 500.000:- hos dom. Lösenkrav dock, men de gör inte mig något! Galen räddning ! Stort tacksam för samtalet :)

Collector bank ringde mig nyss, hade ett trevligt och långt samtal. Dom erbjöd faktiskt att hjälpa till att samla ihop mera. Det galna är att dom kunde höja med ytterligare 350.000:-. Så nu har 500.000:- hos dom. Lösenkrav dock, men de gör inte mig något! Galen räddning ! Stort tacksam för samtalet :)
Till en rimlig ränta?

Men oj, stort grattis! Även om ens egen situation är annorlunda, med andra förutsättningar, blir man ju glad av att höra att det går åt rätt håll ibland och inte bara massa nekande som man läser om konstant. Att de sen även erbjöd höjning relativt nära inpå utbetalning låter som guld.

Men oj, stort grattis! Även om ens egen situation inte är annorlunda, men andra förutsättningar, blir man ju glad av att höra att det går åt rätt håll ibland och inte bara massa nekande som man läser om konstant. Att de sen även erbjöd höjning relativt nära inpå utbetalning låter som guld.
Väldigt trevlig person jag fick prata med. Blev så chockad och super glad <3

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp