Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Min tur för samlingslån

Min tur för samlingslån, försöker kämpa och överleva tills min UC är på Topp!

Lön 2022: 440.000:-
Lön 2023: 540.000:-
UC idag : 18.6
FF: 15 st ( hade 30 st nyligen )

Lån:
Fairlo 74.000:-
Ica Banken 165.000:-
Swedbank 296.000:-
Northmill 150.000:-
Northmill kredit 30.000:-
Anyfin 32.000:-
Cashbuddy 22.000:-
Merax 30.000:-
Entercard 40.000:-

Privatskuld 200.000:-
Runt 1.1 miljon i skuld totalt.
Synligt på UC 616.000:-
Lånekostnader idag 26.000:- mån

Skulle vilja samla ihop alla lån förutom Swedbank.

Ni får gärna följa min resa :)

Hur är planen? Antar att bra mycket måste betalas ner innan det går vägen pga högre ställda krav.

Fick ett samlingslån via Collector idag på 150.000:-, med dom så kommer jag kunna släcka alla små krediter. Nu blir det att härda ut resten av alla FF, i september så har jag endast 2st.

Fick ett samlingslån via Collector idag på 150.000:-, med dom så kommer jag kunna släcka alla små krediter. Nu blir det att härda ut resten av alla FF, i september så har jag endast 2st.
Behövde du komma in med kompletteringar?

Kan någon förklara för mig hur man får ett samlingslån når man har 600k skulder på uc? jag har ungefär samma inkomst och får avslag på varenda en förfrågning, (ja jag har jävligt många förfrågningar) Men bara 100k synligt på UC i lån, Finns det något tips till mig hur jag ska bära mig åt att få ett samlingslån med väldigt låg kreditvärdighet? Ingen betalningsanmärkning, Förlåt för jag snodde tråden lite men blev överaskad att du fick ett lån utav collector

Nä, står bara att utbetalningen pågår. Så hoppas det inte kommer något hinder nu.
Sökte du direkt eller via förmedlare? Har du haft kontakt med Collector innan ansökan? Har en väldigt lik situation och förutsättningar så samla lite hade varit guld.

Sökte du direkt eller via förmedlare? Har du haft kontakt med Collector innan ansökan? Har en väldigt lik situation och förutsättningar så samla lite hade varit guld.
Sökte via lendo, signerade och så va de klart. Sen stod de att utbetalningen pågår.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp