Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Min skuldsanering har vunnit laga kraft!!

Vet inte men min fkassa ingår i min men ej nollat där...
Din sanering vann laga kraft i somras om jag minns rätt?

Märkligt att inte skulderna från Skatteverket/Försäkringskassan försvinner.
Tänker att speciellt skatteskulden är viktigt att den försvinner direkt för Terry då den ingår i betalplanen. Men även om man har inkommande pengar till FK

Blir det Skatteåterbäring i Mars så vill man inte att den ska dras mot Skatteskulden utan att den betalas ut såklart. Står skattekontot fortfarande på minus så går Skatteåterbäringen per automatik till att betala på den vill jag minnas. Så ska det ju inte vara när man har betaplan

Din sanering vann laga kraft i somras om jag minns rätt?

Märkligt att inte skulderna från Skatteverket/Försäkringskassan försvinner.
Tänker att speciellt skatteskulden är viktigt att den försvinner direkt för Terry då den ingår i betalplanen. Men även om man har inkommande pengar till FK

Blir det Skatteåterbäring i Mars så vill man inte att den ska dras mot Skatteskulden utan att den betalas ut såklart. Står skattekontot fortfarande på minus så går Skatteåterbäringen per automatik till att betala på den vill jag minnas. Så ska det ju inte vara när man har betaplan

Det är ju ännu märkligare när en utav dom statliga skulderna (Försäkringskassan) är borta men inte den till Skatteverket.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp