- Meddelanden
- 1 111
- Mottagna reaktioner
- 592
- Poäng
- 597
Hehe... Inga kommentarer :-D men ja..Helt sjukt! Grattis!
Hade du några konstiga transaktioner hos Swedbank? Spel? Inkasso?
Hehe... Inga kommentarer :-D men ja..Helt sjukt! Grattis!
Hade du några konstiga transaktioner hos Swedbank? Spel? Inkasso?
Bra att du avslutade dom, dom vill ju bara tjäna in på räntanSpännande. Jag har ju northmill 160 tkr totalt. Ringde dom och ville slutbetala, fick till svar att dom kan sänka min ränta till bättre än vad jag fick från Swedbank. Dom kunde erbjuda 6% ränta istället för 19.90%. men sa nej och betalade av hela deras lån istället. Vill enbart ha Swedbank som lån framöver. Ändå sjukt att dom kunde sänka räntan så mycket bara för att jag ville avsluta?
Jag håller med, bättre att ha allt i 1.Spännande. Jag har ju northmill 160 tkr totalt. Ringde dom och ville slutbetala, fick till svar att dom kan sänka min ränta till bättre än vad jag fick från Swedbank. Dom kunde erbjuda 6% ränta istället för 19.90%. men sa nej och betalade av hela deras lån istället. Vill enbart ha Swedbank som lån framöver. Ändå sjukt att dom kunde sänka räntan så mycket bara för att jag ville avsluta?
Jättebra att du avslutade dom tycker jag! bra att bara köra på och avsluta allt du kan. Du kommer kunna städa upp din UC superbra!Spännande. Jag har ju northmill 160 tkr totalt. Ringde dom och ville slutbetala, fick till svar att dom kan sänka min ränta till bättre än vad jag fick från Swedbank. Dom kunde erbjuda 6% ränta istället för 19.90%. men sa nej och betalade av hela deras lån istället. Vill enbart ha Swedbank som lån framöver. Ändå sjukt att dom kunde sänka räntan så mycket bara för att jag ville avsluta?
Ja, snart är allt städat och endast Swedbank som lånJättebra att du avslutade dom tycker jag! bra att bara köra på och avsluta allt du kan. Du kommer kunna städa upp din UC superbra!
. Northmill ville verkligen ha kvar mig som kund, ba nej. Jag vill betala av allt. Fula är dom som la på månadens ränta också på slut fakturan. Blev 1900kr extra för de.Du hr ju verkligen fått världens chans! Grattis! .Ja, snart är allt städat och endast Swedbank som lån. Northmill ville verkligen ha kvar mig som kund, ba nej. Jag vill betala av allt. Fula är dom som la på månadens ränta också på slut fakturan. Blev 1900kr extra för de.