Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Min resa till samlingslån

Spännande. Jag har ju northmill 160 tkr totalt. Ringde dom och ville slutbetala, fick till svar att dom kan sänka min ränta till bättre än vad jag fick från Swedbank. Dom kunde erbjuda 6% ränta istället för 19.90%. men sa nej och betalade av hela deras lån istället. Vill enbart ha Swedbank som lån framöver. Ändå sjukt att dom kunde sänka räntan så mycket bara för att jag ville avsluta?

Spännande. Jag har ju northmill 160 tkr totalt. Ringde dom och ville slutbetala, fick till svar att dom kan sänka min ränta till bättre än vad jag fick från Swedbank. Dom kunde erbjuda 6% ränta istället för 19.90%. men sa nej och betalade av hela deras lån istället. Vill enbart ha Swedbank som lån framöver. Ändå sjukt att dom kunde sänka räntan så mycket bara för att jag ville avsluta?
Bra att du avslutade dom, dom vill ju bara tjäna in på räntan

Kan man sänka räntan på krediten oxå eller bara lån? Har Northmill kreditkort 50k.

Jag håller med, bättre att ha allt i 1.
Man kanske kunde göra det tidigare, ringa dem och säga att man vill avsluta och då kanske få sänkt ränta.

Jättebra att du avslutade dom tycker jag! bra att bara köra på och avsluta allt du kan. Du kommer kunna städa upp din UC superbra!

Otroliga grejer som händer dig!! Ja, ringa och hota säga upp/avsluta är asbra, ofta får man bra deal. Gjort så med bredbandet flera ggr, fått halva priset i 6 månader om jag förlänger 1 år. Sen göra samma sak igen

Jättebra att du avslutade dom tycker jag! bra att bara köra på och avsluta allt du kan. Du kommer kunna städa upp din UC superbra!
Ja, snart är allt städat och endast Swedbank som lån :). Northmill ville verkligen ha kvar mig som kund, ba nej. Jag vill betala av allt. Fula är dom som la på månadens ränta också på slut fakturan. Blev 1900kr extra för de.

Ja, snart är allt städat och endast Swedbank som lån :). Northmill ville verkligen ha kvar mig som kund, ba nej. Jag vill betala av allt. Fula är dom som la på månadens ränta också på slut fakturan. Blev 1900kr extra för de.
Du hr ju verkligen fått världens chans! Grattis! .

Ja usch så fula dom är! Men sen är det av med det. Kom ihåg att be om bekräftelse på avslutat konto. Av min erfarenhet så behövde jag ringa 3 ggr innan dom avslutade det. Dvs bara för du betalar allt så försvinner inte krediten/lånet från UC.

Jag har ju avslutat mitt konto kredit på 50k hos northmill nu. Kommer det påverka uc betyget positivt? :) när ser uc att den är betald/ avslutad

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp