- Meddelanden
- 2 549
- Mottagna reaktioner
- 2 184
- Poäng
- 1 427
Nej läs om står 311 232 krMenar du att din inomst kommer vara 232 000 kr synligt på UC?
Nej läs om står 311 232 krMenar du att din inomst kommer vara 232 000 kr synligt på UC?
Aha, okej nu ser jag. Var lite otydligt när jag läste snabbbt då du skrev årtal och inkomst tillsammans.Nej läs om står 311 232 kr
Får hoppas det inte påverkarAha, okej nu ser jag. Var lite otydligt när jag läste snabbbt då du skrev årtal och inkomst tillsammans.
Jag tror inte det kommer påverka betyget men det kan vara så att det kan påverka banker bär de ska bedöma om du får lån eller inte.
mina lån kommer va 70 000 under min års inkomst.
så skönt! Spännande se uppdateringen i maj. Med tanke på för några veckor sen NÄR EN ff försvann så gick det ner till 7.5% 
Härligt!SÅ SKÖNT! Idag ska jag ringa Northmill be dom avsluta krediten och ge mig en slut faktura. Ska även säga jag vill ha skriftlig så den verkligen avslutas! För ser att skatten kommer in imorgon. Så imorgon betalar jag av skiten. Ska bli spännande se vad som händer med betyget nästa månad då! Från 36000 av 50 000 utnyttjat. Till ingen kredit!
Jag har NordeaHärligt!
Vilken bank har du ?

Jag har Länsförsäkringar.Jag har Nordea![]()