Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Min resa från skuldsatt spelberoende till nykter spelfri och påväg mot skuldfri.

Nej läs om står 311 232 kr
Aha, okej nu ser jag. Var lite otydligt när jag läste snabbbt då du skrev årtal och inkomst tillsammans.
Jag tror inte det kommer påverka betyget men det kan vara så att det kan påverka banker bär de ska bedöma om du får lån eller inte.

Aha, okej nu ser jag. Var lite otydligt när jag läste snabbbt då du skrev årtal och inkomst tillsammans.
Jag tror inte det kommer påverka betyget men det kan vara så att det kan påverka banker bär de ska bedöma om du får lån eller inte.
Får hoppas det inte påverkar :) mina lån kommer va 70 000 under min års inkomst.

SÅ SKÖNT! Idag ska jag ringa Northmill be dom avsluta krediten och ge mig en slut faktura. Ska även säga jag vill ha skriftlig så den verkligen avslutas! För ser att skatten kommer in imorgon. Så imorgon betalar jag av skiten. Ska bli spännande se vad som händer med betyget nästa månad då! Från 36000 av 50 000 utnyttjat. Till ingen kredit!

Ska även tillägga augusti hade jag över 20 lån och en skatteskuld.

nu i april efter jag tagit bort krediten har jag endast 3 på uc. Som är på ungefär 245-250 000kr.

och utanför uc har jag Fairlo 28 000 och Fairlo samla 11 000.

så mindre en 300 000 allt som allt. Hade nästan en halv miljon i augusti när spelmissbruket Kom fram.

Är så lycklig lottad som har en stöttade familj som även hjälpt till med stora summor ekonomiskt och även min sambo och mina barn med stöd och kärlek.

utan dom hade jag nog inte levt idag...

Så prata med någon på Northmill. Toppen kundservice. Fått en slutfaktura så fort den är inne så avslutar dom, hon sa även dom rapporterar kontinuerligt till uc. Så det kommer synas nästa månad. Skulle även få det skriftligt att den är avslutad :) så skönt! Spännande se uppdateringen i maj. Med tanke på för några veckor sen NÄR EN ff försvann så gick det ner till 7.5% :)

SÅ SKÖNT! Idag ska jag ringa Northmill be dom avsluta krediten och ge mig en slut faktura. Ska även säga jag vill ha skriftlig så den verkligen avslutas! För ser att skatten kommer in imorgon. Så imorgon betalar jag av skiten. Ska bli spännande se vad som händer med betyget nästa månad då! Från 36000 av 50 000 utnyttjat. Till ingen kredit!
Härligt!
Vilken bank har du ?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp