Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Min resa från skuldsatt spelberoende till nykter spelfri och påväg mot skuldfri.

Det har väl en del till att vissa saker blivit infekterat i förhållandet. Men inte därför.
Okej .
Jag kämpat helt själv i mitt spelmissbruk försöker betala skuld jobbar extra och är aldrig ledig och hoppas kommer blir av med mina skuld 2 år till .
Min man ville inte hjälpa mig när han fick veta om min spelandet .
Ibland tycker ja att var helt dummt för ja sagt om mitt spelmissbruk.
Förhållanden förtroende går inte tillbaka..
Lycka till .

Okej .
Jag kämpat helt själv i mitt spelmissbruk försöker betala skuld jobbar extra och är aldrig ledig och hoppas kommer blir av med mina skuld 2 år till .
Min man ville inte hjälpa mig när han fick veta om min spelandet .
Ibland tycker ja att var helt dummt för ja sagt om mitt spelmissbruk.
Förhållanden förtroende går inte tillbaka..
Lycka till .
Samtidigt är det kanske lite bevis på att förhållandet håller oavsett vad som händer. Även om man inte ställer upp och hjälper kan man stötta och stanna. I nöd och lust sägs det ju när man är gift.

Samtidigt är det kanske lite bevis på att förhållandet håller oavsett vad som händer. Även om man inte ställer upp och hjälper kan man stötta och stanna. I nöd och lust sägs det ju när man är gift.
Exakt du har rätt. Hos mig var inte så .

Har nu pratat angående samlinglån på dom 287000 jag har på uc. Kunde få en ränta mellan 10-12% till att börja med :) är ett par procent lägre en vad jag har plus att alla blir ett lån. Men däremot har jag krediten som är 9.9% men försvinner den misstänker jag uc scoren blir bättre! Dessutom ba ett lån. Även om 10-12% inte är så jättebra, så känns det bra att få med tanke på mitt betyg är 12.9% med 11ff. Dessutom kunde han sänka räntan manuellt om 2 mån. Sen utöve det i augusti har jag ba 2ff och ett stort lån, lär ha topp förutsättningar då för att kaNske samla någon annanstans till 5%! Ska prata med han i slutet på veckan eller nästa vecka! Återkommer

Har nu pratat angående samlinglån på dom 287000 jag har på uc. Kunde få en ränta mellan 10-12% till att börja med :) är ett par procent lägre en vad jag har plus att alla blir ett lån. Men däremot har jag krediten som är 9.9% men försvinner den misstänker jag uc scoren blir bättre! Dessutom ba ett lån. Även om 10-12% inte är så jättebra, så känns det bra att få med tanke på mitt betyg är 12.9% med 11ff. Dessutom kunde han sänka räntan manuellt om 2 mån. Sen utöve det i augusti har jag ba 2ff och ett stort lån, lär ha topp förutsättningar då för att kaNske samla någon annanstans till 5%! Ska prata med han i slutet på veckan eller nästa vecka! Återkommer
Något att fundera på:
1. Om du kan få lån med rak amortering vore det bäst.
2. Planerar du att återbetala lånet hos denna lånegivare, ta då så kort återbetalningstid du klarar av.
3. Om du vill snygga UC för att få bättre ränta sedan, då kommer det att kosta en hel del. Räkna med att räntan du betalar under första året är bortkastade pengar om du flyttar lånet inom 12 månader. Vid annuitetlån amorterar man extremt lite under första perioden.
Lycka till!!

Något att fundera på:
1. Om du kan få lån med rak amortering vore det bäst.
2. Planerar du att återbetala lånet hos denna lånegivare, ta då så kort återbetalningstid du klarar av.
3. Om du vill snygga UC för att få bättre ränta sedan, då kommer det att kosta en hel del. Räkna med att räntan du betalar under första året är bortkastade pengar om du flyttar lånet inom 12 månader. Vid annuitetlån amorterar man extremt lite under första perioden.
Lycka till!!
Tack för tips :) men alla andra lån är utspridda 4 st på annuitet oxå, därför ja samlar här nu. Kommer ju som sagt få ner räntan igen sen. Vet att man ej betalar mycket. Mitt Northmill minskat 7000 kr men betalt 25k ränta på ett år. Så vet, men är tyvärr enda jag kan göra. Får betlaa mer ränta nu som jag har det nu så :)

Tack för tips :) men alla andra lån är utspridda 4 st på annuitet oxå, därför ja samlar här nu. Kommer ju som sagt få ner räntan igen sen. Vet att man ej betalar mycket. Mitt Northmill minskat 7000 kr men betalt 25k ränta på ett år. Så vet, men är tyvärr enda jag kan göra. Får betlaa mer ränta nu som jag har det nu så :)
Så det kostar en hel del oavsetts hur jag gör. Men förstår hur du menar tack! Kommer fixa rak amortering sen framöver :) gått från över 500k i skulder till 320k sen augusti. Så kostar det lite extra får det göra det är glad att jag varken fått inkasso eller kf efter allt skit med lån och spel. Så känns underbart att kunna få allt till ett lån :) har just nu 4 som sagt. Bara norrjmlll 200k kostar 2500 ränta per månad. Sätter ja ihop allt nu här så blir det billigare endå.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp