Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Min mardröm

Pratade precis med min skuld och budgetrådgivare som nämnde att min betalningsanmärkning borde vara borta nu för att den sekretessbeläggs iom att det var mitt första ärende hos kf. Ringde precis upp de för att dubbelkolla och handläggaren sa att det stämde, finns ingen anmärkning och den ska vara borta hos alla upplysningsföretag också, hade missat detta helt? Någon annan som varit med om samma?

Pratade precis med min skuld och budgetrådgivare som nämnde att min betalningsanmärkning borde vara borta nu för att den sekretessbeläggs iom att det var mitt första ärende hos kf. Ringde precis upp de för att dubbelkolla och handläggaren sa att det stämde, finns ingen anmärkning och den ska vara borta hos alla upplysningsföretag också, hade missat detta helt? Någon annan som varit med om samma?
Jag fick min rätt tidigt i september förra året , men var kvar i december vet jag

Var det en anmärkning efter ett utslag hos kronofogden som blev sekretessbelagd?

Enligt handläggaren på kf sa hon att den är sekretessbelagd. Inte synlig längre hos uc...men jag vet inte hur ska jag kontrollera det? Ja jag hade ju fått utslag och betalade och fick den tillbakadragen samma dag som sista datum innan kf skulle börja utreda min inkomst för utmätning etc.

Enligt handläggaren på kf sa hon att den är sekretessbelagd. Inte synlig längre hos uc...men jag vet inte hur ska jag kontrollera det? Ja jag hade ju fått utslag och betalade och fick den tillbakadragen samma dag som sista datum innan kf skulle börja utreda min inkomst för utmätning etc.
Vad var det för skuld ?

Kollar jag creditsafe så finns den ju fortfarande där, konstigt hon sa att den var sekretessbelagd då? Får ringa och kolla igen på måndag..

Vad jag fick till mig av kronofogden kan ett utslag aldrig bli sekretessbelagd

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp