Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Min mardröm

Jag skulle nog släcka alla smålån. Jag orkar inte räkna ihop men mest för att ha så få aktörer som möjligt. Man får bättre översikt.

Att släcka lån med skyhöga räntor är givetvis också det rätt väg att gå.

Så länge inte inkassoskulder ger missbrukad kredit tycker jag vissa är ok att ligga kvar. Så länge dealen är bra där funkar det väl? Speciellt om de inte syns på UC.

Åh, den här tråden hade jag missat, vilken bra bank du har! Man tycker ju att de flesta bolånebanker borde fungera så här, om det finns utrymme i fastigheten för belåning och kunden verkligen vill jobba på att förändra sin situation. Jag blir glad av att läsa sådant här. Stort Lycka Till!

Glömde nämna det men Cashbuddy var de ända utav alla långivare/inkassobolag som kunde erbjuda en förlikning. Fick betala 90%utav skulden så ströks det. De var också de som enligt mig var trevligast och bemötande när jag ringde de.

Klarna kommer till sileo/legalis som är samma eller alektrum . Ferratum kommer till axactor
Obs! Det beror på om det är månadsfaktura eller delbetalningskonto. Förstnämnda går till alektum. Det andra går till sileo.
Sileo är toppen. Alektum är inte lika givmild, kortare återbetalning.

Obs! Det beror på om det är månadsfaktura eller delbetalningskonto. Förstnämnda går till alektum. Det andra går till sileo.
Så är det !

Det jag har är är delbetalningskonto, man kan få en hyfsad plan där menar du?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp