Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Min man nekades lån

Min man har bara ett litet lån men nekades ett lån på 100 000! Är det pga att jag har skuldsanering?

Min man har bara ett litet lån men nekades ett lån på 100 000! Är det pga att jag har skuldsanering?
Hur ser det ut m hans inkomst? Finns där någon gammal bet.anmärkning, historiskt skuldsaldo? Har han många ff på UC?

Han har haft löneutmätning och har varit fri från kronofogden rätt många år! Han hade även ett lån på SEB som han betalade under löneutmätningen. Jag vet att han ringde banken när hans problem med ekonomi startade. Sparar dom uppgifter isåfall? Han har inga ff och har bra lön

Han har haft löneutmätning och har varit fri från kronofogden rätt många år! Han hade även ett lån på SEB som han betalade under löneutmätningen. Jag vet att han ringde banken när hans problem med ekonomi startade. Sparar dom uppgifter isåfall? Han har inga ff och har bra lön
Och hur många år är "rätt många år sen"?
Det är ju trots allt något som gör att han stoppas i processen.
Kanske finns ett historiskt skuldsaldo. Dessa finns kvar i 24 månader.

Betalningsanmärkningar syns i tre år, skuldsado två år.

Är ju bara att kolla på kreitupplysningen som togs när han sökte lånet om där syns något eller om den är ren.

Var någonstans sökte han lån?

Allt såg bra ut!, ingen skuldsaldo, inga anmärkningar! SEB

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp