Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Min lånesituation

Min inkomst hade nog en avgörande del i det hela, samt att det nog var lättare att få lån då än vad det är nu. Räntan låg på 3.45% då.
Inget bolån.
Önskar dig lycka till på ditt möte, kommer nog gå bra!
Tack!

Hej,
Hur gick du till väga med att ge dem fullmakten?
Behöver man prata med någon rådgivare innan?
Är du kund hos dem så du hör det via appen under ”Jämför och flytta din pension”.

Bilagor

• IMG_8614.jpeg
    IMG_8614.jpeg
    747.7 KB · Visningar: 15
Min inkomst hade nog en avgörande del i det hela, samt att det nog var lättare att få lån då än vad det är nu. Räntan låg på 3.45% då.
Inget bolån.
Önskar dig lycka till på ditt möte, kommer nog gå bra!
Glädjer mig att se att du fick samla allting hos Nordea. Hur ligger du till i dagsläget?

Glädjer mig att se att du fick samla allting hos Nordea. Hur ligger du till i dagsläget?

Inte tagit ett enda nytt lån sen dess utan amorterar ca 10k i månaden på lånet och är nu nere på cirka 750.000 (ursprunglig skuld 1.1 miljoner). Om jag inte extra amorterar utan bara låter lånet ticka på så är jag skuldfri inom 6 år. Men målet är tidigare ofc :)

Inte tagit ett enda nytt lån sen dess utan amorterar ca 10k i månaden på lånet och är nu nere på cirka 750.000 (ursprunglig skuld 1.1 miljoner). Om jag inte extra amorterar utan bara låter lånet ticka på så är jag skuldfri inom 6 år. Men målet är tidigare ofc :)
Fantastiskt, fint jobbat!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp