Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Min Blogg: Ekonomisk kunskapsbank med tips och trix

Ni som vill kan gärna följa/lajka Facebook-sidan https://www.facebook.com/Ekonominytta/

Samtidigt som vi publicerar nytt material kommer vi att dela länken just där så ni inte missar något.

Jag har gett mig in på ett ganska omfattande upplägg, ska göra en övergripande undersökning utav vilket abonnemang som är billigast övriga förutsättningar lika. Både på Internet och Telefoni. Skulle man spara 100 kronor i månaden på sitt internet & 100 kronor på sin telefoni då är vi liksom uppe i ca 2500 kronor på ett år...Är man två så är det plötsligt en bättre weekendresa man sparar in.

Stay tuned!

Hej!

Har läst igenom de första inläggen och har redan snappat upp info som jag tidigare inte tänkt på. GRYM start på bloggen. Tack för det!

Försökte lägga till min mail för att få notis när ni uppdaterat, men lyckades inte få det att fungera. Men det är säkert något det jobbas på från er sida?

Återigen, stort tack och fortsätt på denna banan!

MVH

Hej!

Har läst igenom de första inläggen och har redan snappat upp info som jag tidigare inte tänkt på. GRYM start på bloggen. Tack för det!

Försökte lägga till min mail för att få notis när ni uppdaterat, men lyckades inte få det att fungera. Men det är säkert något det jobbas på från er sida?

Återigen, stort tack och fortsätt på denna banan!

MVH

Tack för din feedback och roligt att du hittade information som jag vara gynnsamt för dig :)

Vilket mailformulär var det som inte fungerade?
Ska genast kolla på detta. Är rätt ny på detta vad gäller hemsidor.

Vad gör jag för fel när jag använder mig av kalkylen från ekonominytta? När jag skriver in mina siffror så står det #name. Behöver hjälp, kan verkligen inte detta

Vad gör jag för fel när jag använder mig av kalkylen från ekonominytta? När jag skriver in mina siffror så står det #name. Behöver hjälp, kan verkligen inte detta

Märkligt, är det fälten där uppe som du fyller i?
I den nedre rutan skall du inte fylla i något. där ska uträkningarna komma automatiskt.

Har du ändrat formlerna i nedre rutan så ladda hem den från mailen igen och endast fyll i allt fram till välj din strategi.
Allt nedanför det skall räknas ut per automatik i en matris.

Senast ändrad:
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp