Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Min Blogg: Ekonomisk kunskapsbank med tips och trix

"Din boj i skuldträsket"

Kanske med en koncis huvudrubrik innan, typ

"Lånesanerarna - din boj i skuldträsket"

(lär något aldrig bli någon copywriter men vill ändå vara med och peppa projektet)

Det är på gång, jag hoppas att vi har det mesta på plats i maj redan? Det är mycket information som vi vill få på plats. Många termer. Länkar till var man kan ansöka om skuldsanering eller skattejämkning.

Vi vill som sagt också ha kanske rörligt material på plats i form utav eventuellt podd,videoklipp eller något liknande. Kanske en chatt dit man kan vända sig. Länkar till Spelpaus...

Ambitionerna är skyhöga men sen ska man hitta tiden till det också och den tekniska biten ska ju också vara på plats vi är inga IT-snillen :D
Behövs det något grafiskt är jag villig. Loggor, tryck, design mm.

Fast var det inte bloggens namn dom ville ha?

Jag läste på deras inlägg "det bästa förslaget får 150 kr, om vi väljer det till bloggens namn blir det 300 kr"
Och man brukar ha webbadress + namn samma
Inte webbadress "jagvilllana.se" och namn "jagvillintelåna"

Bra idé. ÅH, jag vill vinna. :face3hearts: Jag har lagt en del tid, hoppas ni läser.
Mina förslag på namn:

*Ekonominytta

Ja, det var mina småtips. Om jag vinner ska jag givetvis spara pengarna för jag har en deadline när jag måste ha sparat in en massa för att bo kvar. :rolleyes:
Lycka till med sidan :)

Grattis! ekonominytta.se kommer bloggen/hemsidan att heta! :) du kan skriva ett kontonummer till mig i PM

I övrigt så vill jag ge ett stort tack till alla här som kommit med bra förslag. Vi kollade även blandannat på pantbanken som många gillade.
Men tyvärr var detta domännamn redan uppköpt.

Grattis! ekonominytta.se kommer bloggen/hemsidan att heta! :) du kan skriva ett kontonummer till mig i PM

I övrigt så vill jag ge ett stort tack till alla här som kommit med bra förslag. Vi kollade även blandannat på pantbanken som många gillade.
Men tyvärr var detta domännamn redan uppköpt.

Tack....... trodde inte att jag skulle.. men ekonominytta ...fan blir nästan avis på er. Jag hör av mig

Bra initiativ!!!

Jag är utvecklare så vill ni ha hjälp med att koda så är jag rätt person

Härligt att höra jag sitter själv på lite kunskap och ska prova mig fram så fort DNS:en gått upp! :)
Men kommer att höra av mig om vi kör fast så skulle lite hjälp på traven vara väldigt tacksamt!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp