Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

min bisnode uppdaterat

Nu är min bisnode uppdaterat med senaste taxerade inkomst (2018)
Jag deklarerade senast 2 april.
Fick mail från bisnode då jag är på deras ”min upplysning”

Men för er andra. Kolla upp det först ifall ni ska göra ansökan, för det kanske uppdateras olika datum för endel

Tack för info IHope! Kollade min bisnode nu, har genom läsning på forumet förstått att det inte är bra med för många bisnode ff. Vet du var gränsen går? Jag har tre ff nu, men en försvinner i sommar och de andra två på senhösten. När anses man ha för många?

Tack för info IHope! Kollade min bisnode nu, har genom läsning på forumet förstått att det inte är bra med för många bisnode ff. Vet du var gränsen går? Jag har tre ff nu, men en försvinner i sommar och de andra två på senhösten. När anses man ha för många?
Jag vet inte vart gränsen går men jag maila bisnode en gång och dem svarade ungefär att förfrågningar kan påverka olika

Jag har 3 ff på bisnode (2 försvinner sommar och 1 försvinner i slutet på året)
Jag har 5 i kreditbetyg på bisnode.
Bisnode anser det som bra. (1-10 i skalan och 10 är bäst)
Jag har väl ganska låg inkomst
2017 taxerad inkomst 172000
2018 var det 218000
Så inkomsten spelar nog roll i mitt fall också.
Bisnode är rätt hård med sin bedömning på betyget tycker jag men dem skrev att lånegivarna är dem som bestämmer om dem vill bevilja kredit/lån till lånetagaren

Handlar inte om mängden utan mer om vilken typ det är.
Jag har briljanta förutsättningar om man ser till lön,belåning,förutsättningar - i ärlighetens namn inte så jävla många förfrågningar heller. Men utav dessa är 2-3 ifrån tryggkredit och 2-3 ifrån typ Primal capital och risicum. Jag har 1 av 10. Sämsta betyg, hamnar i samma kategori som folk som har 60 anmärkningar och saknar jobb..Det säger en hel del.
Ska sägas att jag inte har en bisnodeförfrågan på säkert 3 månader.

Handlar inte om mängden utan mer om vilken typ det är.
Jag har briljanta förutsättningar om man ser till lön,belåning,förutsättningar - i ärlighetens namn inte så jävla många förfrågningar heller. Men utav dessa är 2-3 ifrån tryggkredit och 2-3 ifrån typ Primal capital och risicum. Jag har 1 av 10. Sämsta betyg, hamnar i samma kategori som folk som har 60 anmärkningar och saknar jobb..Det säger en hel del.
Ska sägas att jag inte har en bisnodeförfrågan på säkert 3 månader.

Jag tror det är något annat som spelar in i ditt fall, jag har 17ff på bisnode. Samtliga är risicum, extralånet och liknande...

Mitt betyg är 6 av 10

När är dessa förfrågningar ifrån? Alla mina är typ januari 2019...

Bilagor

• CD720C76-7252-460B-A8F9-612B3A0937DF.png
    CD720C76-7252-460B-A8F9-612B3A0937DF.png
    570.5 KB · Visningar: 212
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp