Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Min amortering (har amorterat extra)

När du amorterar extra gör du det på ditt minsta lån för att få bort ett lån?( även om det har lägst ränta) Eller det med högst ränta men även högst belopp?
Intressant hur antal krediter påverkar kreditbetyget om man har plan att söka samlingslån på nytt. Få se hur mitt betyg påverkas när jag nu går från 7 krediter hos 5 kreditgivare till 6 krediter hos 5 kreditgivare.

Förut så var mina mindre lån högst ränta.

Tanken är väl att amortera ner så jag har blanco på 250 000 kr. Sen söka ett samlingslån hos en bank

Har tyvärr tappat och inte hållet i tempot. Tagit pengar från sparkontot och bara amorterat ca 15000 kr i höst. Men bättre än inget!

Får lägga upp ny budget och från o med i april 2019 delar jag bostad. Kommer ha en hyra på 1500 kr i månaden

15000 är bra amorterat! Du ska inte vara så hård mot dig själv. Man ska leva också inte bara överleva. Lycka till med kärleken och håll dig borta från spel

15000 är bra amorterat! Du ska inte vara så hård mot dig själv. Man ska leva också inte bara överleva. Lycka till med kärleken och håll dig borta från spel

Tack!
Är nog för att jag har slösat från sparkontot som gör att man mår dåligt

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp