Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

MICROLÅN - Behöver ett lån med får inget

Hej!
Behöver ett lån med får inget
Har hos lumify redan
Massa förfrågningar tyvärr.
Årsinkomst 2022 159000
2023 - 400000 syns ej på uc än.
Har försökt hos ALLA.
Har ni någon hemlig sida att tipsa om.

Du får avslag av en anledning. Identififera problemet o motarbeta det så kommer de lösa sig.

Har inget skuldsaldo, inget hos inkasso inte ens klarna eller liknade. Så jag förstår inte riktigt varför jag ej får lån

Vad för summa söker du? Massa förfrågningar, lån och en inkomst av 159k är troligtvis anledningen

Vad för summa söker du? Massa förfrågningar, lån och en inkomst av 159k är troligtvis anledningen
Söker Max 10 tusen. Det lån jag har syns ej på någon kreditupplysning. Jag gör inkomst identifikation med mitt bank konto. Har ut 25 varje månad efter skatt.

Majoritet av seriösa lånegivare har krav 180k taxerat.
Hur många förfrågnignar på uc,bisnode samt Creditsafe har du?

Ja tyvärr är det väll min inkomst från 2022 som ställer till det. Jag tjänade mer än dubbelt så mycket 2023 så det är synd att det inte har uppdateras, listan är full av förfrågan tyvärr

Om summan handlar om 10k, går det ej att lösa på annat sätt? Leva knapert, sälja saker, låna av familj? Farligt att ta lån, speciellt så små summor.

Vad behöver du pengarna till? Betala räkningar?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp