Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Mest generösa låneföretag?

Vilket/vilka låneföretagen är det som är generösast då det gäller att bevilja samlingslån?

Remember skulle jag säga är mest generösa. Även Collector och Nordax.

Om det är bra är en annan fråga…

Så ni tror att förslag skulle kunna komma från dom om man söker på Advisa med följande förutsättningar

Inkomst 315.000
Bianco 466.000
Krediter 50.000
Uc betyg 4,5
Underskott 46.000

En tumregel är väl också att ”generösa” långivare även erbjuder värdelösa räntor. Jag beviljades lån hos BN för många år sedan med usla förutsättningar men med en ränta på 19 %!!

Enligt min erfarenhet bör man max ha 1,5 gånger inkomsten som lån för att få skaplig ränta när man söker samlingslån. Så satsa på att betala av på krediten på 50 000 innan du söker samlingslån. Jag har haft 1,5 gånger årsinkomsten i lån och haft betyget kring 0, 6 och då fått lånerbjudanden på 7% och uppåt. Men jag har en blygsammare inkomst än vad du har.

Jo dom beviljar in i det längsta, gärna till 25% ränta så det hinner bli ny istid innan det är slutbetalt

Tog faktiskt kontakt med bank Norwegian och ifrågasatt om jag misskött mig, för det är nämligen såhär. sen 2018 släckte jag lånet hos dom å har aldrig blivit erbjuden något nytt. Trots att banker som icabanken, collector gett mig lån efter detta. m.m

deras klassiska svar "vi gjorde en bedömning att du inte nådde våra krav" Jomen tjeeeena att dom andra bankerna som har betydligt högre krav skulle erbjuda om ni ansåg det... Hatar att man inte kan få ett korrekt svar.

Tog faktiskt kontakt med bank Norwegian och ifrågasatt om jag misskött mig, för det är nämligen såhär. sen 2018 släckte jag lånet hos dom å har aldrig blivit erbjuden något nytt. Trots att banker som icabanken, collector gett mig lån efter detta. m.m

deras klassiska svar "vi gjorde en bedömning att du inte nådde våra krav" Jomen tjeeeena att dom andra bankerna som har betydligt högre krav skulle erbjuda om ni ansåg det... Hatar att man inte kan få ett korrekt svar.

Samma här! Löste ett lån i förtid för några år sedan (och lyckades t.o.m. få avdrag för ränta pga ett administrativt fel de gjort), och har aldrig fått erbjudande av dem igen.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp