Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Mer tips tack på samlingslån på 200 000 kr

Ok, hade Mindre bra UC score (ca 5 i score) och många blanco och krediter innan jag körde en Lendo för några mån sen och fick Remember på 370 tusen som jag jag tog och löste det mesta synliga, då hade jag ca 450 i blanco och kreditkort innan, nu exakt 500 tusen i bara 2st blanco och en Mycket Bra UC score på 0,9.

Men pga Klarna och mååånga fler lån som inte syns på UC så kommer min ekonomi krascha om ca en månad. Gissar jag skulle behöva runt 200 tusen för att lösa värsta skitlånen och blocka mej där sen.

Vad tror ni om att köra en Lendo igen? Köra maxbelopp och ange att lösa för hela summan och hoppas på att vissa aktörer öndå ger ok fast på mindre belopp el bara söka på ca 200 tusen för att lösa andra lån för att inte skrämma alla? Borde ju få nåt med sån bra score, eller?

Inkomst 488 tusen, underskott ca 100 tusen för 2017, 4 ff, 2 blanco på totalt 500 tusen

Har lägenhet och bolån och en process om höjning som ligger godkänd men med hårda krav hos en storbank som skulle återkomma i sept nör jag bestämt mej men verkar dra ut på tiden och vill inte ringa själv. Måste ändå ta ett blanco efter den processen om och när den går genom.

Vore grymt tacksam för lite tips och råd jag kanske inte tänkt på.

Ring om bolånet innan dom avslutar ärendet.

Jag tror hellre på 200k

Dom skulle ringa upp mej igen i sept och och hon lät väldigt mån om att hjälpa/ta över bolånet samt höj det men med tuffa krav och sparande osv. Nån ny upplysning behövs inte heller då dom redan vet vad som skulle lösas då. Skitsamma, kanske ringer upp själv snart el väntar för skall ev sälja lägenheten och hyra en ett tg för att rensa allt.

Men med mina nuvrande inkomster, UC score och ff. Kommer jag få erbjudanden via Lendo? El är Advisa bättre för mej? Påverkerar dom UCscoren lika lite som en Lendo förfrågan? Behöver köpa lite tid.. Ett lån på 50k så klarar ja mej 2 mån typ och får ja 200k kan jag hålla mej flytande tilsvidare som sagt. Får jag bort Lgh är jag skuldfri. Och har sambo och vi måste ändå skaffa större tillsammans så småningom. Hon vet jag har stora skulder och vet att vi måste bli av med min lgh först.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp