Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Mer skit än vanlig skit!

Hoppas det är också tidsfråga innan bedragare råkar ut för nåt, inte bara hoppas -det är jag säker på, förr eller senare.
Ja bedrar dom fel person kan det innebära smärta..

Förmodligen Murphys lag "Anything that can go wrong will go wrong, and at the worst possible time." Brutalt tyvärr.
När man väl preppat och klarar av motgångar så inträffar dom nästan aldrig. Gäller att med seghet långsamt bygga upp den där skyddsmuren med bra fundament.

Hoppas det är också tidsfråga innan bedragare råkar ut för nåt, inte bara hoppas -det är jag säker på, förr eller senare.
Det finns ju hackaren a.k.a Samurai som letar upp bedragare. Man kan ju hoppas det ploppar upp fler som honom som går på dom här småskaliga bedragarna också. Men det slutar förr eller senare alltid med karma för dom här som blåser folk.

Det finns ju hackaren a.k.a Samurai som letar upp bedragare. Man kan ju hoppas det ploppar upp fler som honom som går på dom här småskaliga bedragarna också. Men det slutar förr eller senare alltid med karma för dom här som blåser folk.
Alltså man kan ju alltid hoppas. Jag tog reda på adress och hade en tanke på att åka dit. Kommer ju hjälpa 0 % dock. Men man vill ju se fanskapet i ögonen på nåt sätt.

Alltså man kan ju alltid hoppas. Jag tog reda på adress och hade en tanke på att åka dit. Kommer ju hjälpa 0 % dock. Men man vill ju se fanskapet i ögonen på nåt sätt.
Ja kan verkligen bara beklaga så lågt att bedra människor på det sättet dom borde skämmas.Nja beror på jag har gjort det en gång med framgång men kanske inte att rekomenderas för alla.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp