Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Mejl fr Dun & Bradstreet om ändringar i kreditprofil?

Jag har också fått några såna. Prenumererar inte heller så har aldrig riktigt fått reda på vad ändringen har bestått av:)

Jag som skrev fel ! Det är på creditsafe privatperson ! Gå in där så ser du förändringarna :)

Jag har också fått några såna. Prenumererar inte heller så har aldrig riktigt fått reda på vad ändringen har bestått av:)
Har lust att anmäla de om de luras och skräms!

Jag som skrev fel ! Det är på creditsafe privatperson ! Gå in där så ser du förändringarna :)
Har inga inloggningsuppgifter, det måste man ha, fanns inte logga in med bank id.
Börja mer tro att de luras för att fler ska börja prenumerera.

Har inga inloggningsuppgifter, det måste man ha, fanns inte logga in med bank id.
Börja mer tro att de luras för att fler ska börja prenumerera.
Du logga in med bank id ! Jag bruka få såna Mail ofta och då har det hänt något ! Alltså typ en anmärkning eller nått !

Bilagor

• IMG_3302.png
    IMG_3302.png
    2.3 MB · Visningar: 77
Ringde dem för att fråga om det verkligen har skett ngn förändring eller om de bara fiskar efter kunder. Men de stänger kl 15!

Du logga in med bank id ! Jag bruka få såna Mail ofta och då har det hänt något ! Alltså typ en anmärkning eller nått !
Det är i o f oroväckande!
Men jag i alla fall inte logga in. Det står så här:
"Kommande månader kommer vi att flytta över användare till den nya loginsidan. När det är din tur kommer du få ett mail. Tills dess, logga in som vanligt med gröna knappen."

Men när jag klickar på den gröna knappen så är det bara inloggning med användarnamn och lösenord som finns som alternativ.
och samma när jag klickar på den röda knappen.
Jag ska nog ringa till Dun & Bradstreet imorgon och fråga.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp