Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Medsökande krav för samlingslånet

Vad är din e-post? Kan vi träffas imorgon eller fredag och skriva avtal och gå igenom förutsättningarna? Ställer upp om du är seriös.

Bara en sådan sak som att ni inte kan logga in på "Mina sidor" via deras sida eller veta hur mycket ni har i skuld hos dom (utan att ringa dom) visar vilka banditer det är.

Det absolut SÄMSTA bolaget på HELA marknaden.

En gäst ska hjälpa en gäst. Ok. Möjligt att detta är legit men I’m out of here.

Fast det kan man ju också hålla koll på själv.
Visst det är tråkigt att det inte finns någon mina sidor men allt som listats upp som negativt undviker man ju helt om man bara sköter sig. Fullt rimligt enligt mig om de är villiga att hjälpa till.

Har du anmärkning @Samarbetaren ? Vad har du i UC-BETYG?
Kolla med Balanzia?

mitt problem är att jag startade företag precis innan problemen kom.
Det har lett till att jag inte har speciellt hög deklarerad inkomst. Nu har jag ett vanligt jobb men ingen verkar titta på nuvarande lön eller visa hänsyn till att man hade uppstarten av företaget. Därför har jag egentligen ingen annanstans att gå.

Varför kan detta inte vänta ett år? Och du skriver inte din UC-risk trots flera frågor.

Ingen har frågat UC-risk direkt men 48% som det står just nu.
Det såg väldigt illa ut 1-2 år sen men nu har jag löst upp väldigt mycket problem.
Mesta var förfrågningar och inte faktiska lån men jag bestämde mig för att inte söka några nya lån vid september förra året så nu har de flesta försvunnit. Det i kombination med att inte ha så hög deklarerad inkomst pga företaget ledde till den dåliga procenten.
Jag kan inte vänta ett år för att betalningsplanerna är för aggressiva och utspridda, det går inte ihop. Med samlingslån skulle ekonomin däremot bli väldigt enkla.

Jag tycker du berättar exakt var du har i lån, kostnader, lön istället. Jag tror att det finns bättre lösningar. Vi här har knåpat med sånt här i åratal.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp