Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Medlemslån

Det är nog inte mildare villkor på att få lånen beviljade, bara mildare att få bra villkor

Ifall någon undrar så kollar inte Swedbank på UC-betyg när man söker medlemslån. Jag tog ett på 200 000 häromdagen, och det står inget om betyg på UC-kopian.

Ifall någon undrar så kollar inte Swedbank på UC-betyg när man söker medlemslån. Jag tog ett på 200 000 häromdagen, och det står inget om betyg på UC-kopian.
Vad hade du för betyg? Jae medlem i facket och kan låna medlemslån från Swedbank men jag fick avslag når jag sökte. Har uc 26%. Jag sökte via nätet

Grym tråd. Kollade upp lite. Sveriges Ingenjörer har bara SEB och Sämst(wed)bank. Gick in på Nordea och kollade vad som krävs för att bli Förmånskund, 300k i sparande (jo tjena) men inklusive pension (ohoj!) så tänkte ringa dem och se om jag kan flytta något av mitt pensionskapital till dem. Har utspritt på en massa ställen efter flera olika anställningar..

En nyfiken fråga:
Kan man ha flera Medlemslån? eller gäller bara 1 i taget?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp