Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Medlemslån Swedbank

Vad tror om möjligheterna att få ett medlemslån hos Swedbank på 160000 kr?
Har uc score 6,2
5 förfrågningar hos uc
och 234 000 i årsinkomst.

Lånet ska användas till att lösa andra lån och krediter (drygt hälften synligt hos uc). Har eventuellt möjlighet att få en medsökande med något bättre förutsättningar än mig och ca 340 000 i årsink.

Tror inte det går utan medsökande

Kanske går men jag är tveksam tyvärr.

Om det nu skulle funka så har jag förstått att det inte är så bra att medge "dåliga" lån/skulder som inte finns med på uc. Så vad säger man att resterande pengar ska gå till när de ringer upp? Är det bättre att säga att det är ett lån till en privatperson, eller säger man nåt annat? Vad?

Om det nu skulle funka så har jag förstått att det inte är så bra att medge "dåliga" lån/skulder som inte finns med på uc. Så vad säger man att resterande pengar ska gå till när de ringer upp? Är det bättre att säga att det är ett lån till en privatperson, eller säger man nåt annat? Vad?

Dom tycker inte om när man nämner privata skulder. Det har jag fått erfara. Säg att pengarna ska gå till bil eller renovering. Det borde dom acceptera.

De ringde tidigare och ville bara dubbelkolla om mitt och makens gemensamma medl.lån skulle bakas in i detta (vilket det inte ska) och höra vad överskottet ska gå till. Jag sa att det kommer gå till en del smårenovering här hemma.
Hon hade inget annat att ifrågasätta, utan skulle "kolla över kalkylen". Vad tror ni?
Usch vad nervöst detta känns!

Samma person ringde upp en halvtimma senare för att meddela att lånet är beviljat! De löser en kortkredit på 10 000 åt mig och resten får jag betala in själv
Törs dock inte riktigt andas ut förrän pengarna sitter på kontot. Först ska de ju skicna skuldebrev som ska skrivas under och returneras, så får ha kvar klumpen i magen några dagar till.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp