Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Medlemsavgift till facket och skuldsanering

Fortsätt att vara stolt

Tack finaste Du ❤️ Jag är inte stolt över mina skulder, men det finns sååå mycket annat att vara stolt och glad över här i livet...och tacksamheten över att ha så många i min närhet som ja kan vara ärlig med är överväldigande!
Du med @Annhha har oxå mycket att vara stolt över...inte minst denna senaste ”resa” du utfört med BRAVUR!!! ❤️

Tack finaste Du ❤️ Jag är inte stolt över mina skulder, men det finns sååå mycket annat att vara stolt och glad över här i livet...och tacksamheten över att ha så många i min närhet som ja kan vara ärlig med är överväldigande!
Du med @Annhha har oxå mycket att vara stolt över...inte minst denna senaste ”resa” du utfört med BRAVUR!!! ❤️
Mitt andra vardagsrum kallar jag detta forum som jag besöker på morgonen och på kvällen. Det värmer att ni finns här alla underbara människor som kämpar och delar med er. Guld värt

Ni nya med skuldsanering glöm inte bort att undersöka detta med era fackförbund, en liten del gör en mycket stor del i våran vardag, reducerad fackavgift har jag tack vare denna tråd.

Hittade detta på ett annat forum och tyckte det verkade intressant.
Synd bara att det inte stod så mkt om vilka fackförbund som ger den möjligheten.

https://www.halmstad.se/omsorgstod/...rskuldsattaefterkommunaltinitiativ.26235.html
OJ, tack för tipset. :tummen:
Jag kollade genast upp mitt fackförbund och kunde läsa;

Om du tillfälligt arbetar mindre än 75% kan du ha rätt till en reducerad medlemsavgift. Anmäl detta via vårt kontaktformulär eller ring XXXXXXXXXX Det kan till exempel vara att du är föräldraledig, arbetslös eller sjukskriven.
Din medlemsavgift justeras tre månader framåt i taget. Hör av dig den sista månaden om du fortfarande arbetar mindre än 75%, så förlänger vi reduceringen (tre månader i taget).

Inget om skuldsatt, men då en stor del av att jag är skuldsatt, är för att jag haft MYCKET problem med hälsan och sjukskrivning.
Synd att man inte kan få retroaktivt, för då skulle jag fått en hel del kronor tillbaka. ;)

Jag väljer att alltid betala min fackavgift, för det ger mig andra bra förmåner.
Har otroligt bra och billiga försäkringar genom mitt fack. Livförsäkring exempelvis.
75kr i månaden. Om jag räknar med att leva ca 25 år till och trilla av pinn, så är det ett slags "tvångssparande" på 22500 kr som ger mina 2 barn 1,5 miljoner att dela på.

Så de slipper göra som jag fick göra när min fattiga mamma dog i mars, ta hjälp av socialen och få en summa för en skälig begravning.

Ska kolla upp detta idag!

Tack för tipset än en gång.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp