- Meddelanden
- 1 358
- Mottagna reaktioner
- 457
- Poäng
- 557
Dessa är märkliga, beviljade mig alltid innan nu aldrig![]()
Samma här!
Dessa är märkliga, beviljade mig alltid innan nu aldrig![]()
Mina tanke med, alternativt att de stramat åt kriterierna rejält. Jag hade mitt lån där hos inkasso en av gångerna, så jag har dock tänkt att det i mitt fall är därför. Men jag fick ju iofs låna från dem efter inkassoskulden var betald. Sen helt plötsligt var det stopp.Man kan ju undra vad fan som hänt....Kanske slutat med utlåning? För stora förluster?
Sökte där förra veckan. Tokkört. Har också fått lån där innan och skött betalningarna. Skumt att man ens kan få ansöka om dom inte beviljar någon.
Jag fick ut i torsdags. De upplyste att det var många som sökte och kunde ta lite längre tid att få ut.Flexlimit har stoppat uttag nu framöver
https://www.allabolag.se/5567084578/c-finance-abMan kan ju undra vad fan som hänt....Kanske slutat med utlåning? För stora förluster?
Jag fick ut i torsdags. De upplyste att det var många som sökte och kunde ta lite längre tid att få ut.
Såg det nu med när jag loggar in. Skuldmättnaden slår in tydligen och skyller på Covid.Fick ut i veckan också men märkte det I går. Loggar man in så står det ett meddelande att det är stoppat framöver pågrund av covid