Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Mcgreg Invest (Axcept)

Nej inga samtal, första gången måste de skicka avtalet via brev tror jag, sen kan du få det via mail och maila in direkt

japp, det räcker. maila bara in det undertecknade avtalet, så betalar dom ut ganska snabbt, du kanske hinner få det idag redan. lycka till!!

Betalar man för avslag? Hur mycket betalar man då? Är det svårt att få lån hos dem?

Är det svårt att få lån hos Axcept? Jag uppfyller kraven men det står även att de gör kontroller hos samarbetspartners, vilka är dess? Om jag har ett lån hos Risicum kan de se detta? Tacksam för svar från någon som vet.

Axecpt

nej de har även nät lån 4 klöver och 247 credit har du lån där så får du inte låna där.

Jag såg att jag nog inte uppfyller kraven då de kräver 100000 som disponibel inkomst, det är ju minus skatt och underskott av kapital. Hamnar då på 98000 så är det ju kört.

Går det inte att ha lån hos Axcept, 4klöver och 247credit samtidigt??

Någon som fått lån hos McGreg trots låg inkomst? Det där med "disponibel inkomst" fattar jag int riktigt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp