Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Matsmart

Jag har handlat fika och godis inför kalas där några gånger, funkat jättebra.

Beror mycket på vad man köper om man ska tjäna på det eller inte. Vi brukar beställa samtidigt en kompis och jag de gånger vi beställer, så delar vi på frakten om vi inte kommer upp till fraktfritt
Ja det kan vara bra.
Såg även dom hade senap och lite andra torrvaror. Fanns en del dricka också

Handlar ofta på matsmart. Går man genom Refunder får man även lite Cashback ;)
Om man nu får gammalt och hårt godis får man faktiskt skylla sig själv lite, på varje vara matsmart har står bäst-före-datum så det är ju ett val man gör om man köper något som gått ut....
Jag är supernöjd och kommer fortsätta handla där :)
Cashback hur gör man då?
Anmält mig på refunder nu:)

Senast ändrad:
Jag köpte en platta Naturdiet till min fru där en gång. Hon hade hittat nåt billigt pris. Haken var väl att utgångsdatumet var 4 dagar senare.

Jag köpte en platta Naturdiet till min fru där en gång. Hon hade hittat nåt billigt pris. Haken var väl att utgångsdatumet var 4 dagar senare.

Hur gick det med vikten? Kört apotekets Modifast men fy fan ville spy efter två dagar på den chokladsmaken och vaniljsmaken. Gick hon ner något? Var det gott?

Hur gick det med vikten? Kört apotekets Modifast men fy fan ville spy efter två dagar på den chokladsmaken och vaniljsmaken. Gick hon ner något? Var det gott?
Choklad är alltid vidrigt i sådana shakes, föredrar vanilj eller nån fruktigare variant själv :)

Man går ner men problemet är ju att man tröttnar på smaken och även på att inte få i sig fast föda, så det är ingen långsiktig lösning. Bättre att käka någorlunda hälsosam mat och kombinera med motion.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp