Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Matsmart

Ni som använt matsmart om det är någon här;)
Har det funkat bra isåfall.
Såg dom hade en del bra grejer:)

Körde en beställning en gång föra sommaren. Sen inge mer. Lite si och så med kvaliten. Vi hade tänkt använda för att få ner kostnaden men märkte efter en gång att det i slutändan blir billigare att handla på Coop eller vart man nu vill handla. Risk för mosade varor osv. Får mitt sämsta betyg hittills 7 tummar upp.

Körde en beställning en gång föra sommaren. Sen inge mer. Lite si och så med kvaliten. Vi hade tänkt använda för att få ner kostnaden men märkte efter en gång att det i slutändan blir billigare att handla på Coop eller vart man nu vill handla. Risk för mosade varor osv. Får mitt sämsta betyg hittills 7 tummar upp.
Okej tack för svar.
När man handlar på Coop o drar medlemskortet får man poäng som sedan kan användas att handla med eller gå på bio mm.
Kanske är bättre ändå att se varorna innan man köper:)

Ni som använt matsmart om det är någon här;)
Har det funkat bra isåfall.
Såg dom hade en del bra grejer:)
Jag har handlat en del där och alltid varit nöjd. Har handlat specifika varor som jag brukat använda och som varit mycket billigare men att hushållshandla vet jag inte om det lönar sig....

Håller jag med om. Men bara att pröva, inte jättedåligt men jag kände mig lurad, om man köper typ en påse gott och blandat för 10kr utan att läsa dendär lilla texten, och sen får hem en påse som är lite större än dem som brukar vara i en lördagspåse till kidsen.

Som är 1 månad gammal och stenhård

Handlar ofta på matsmart. Går man genom Refunder får man även lite Cashback ;)
Om man nu får gammalt och hårt godis får man faktiskt skylla sig själv lite, på varje vara matsmart har står bäst-före-datum så det är ju ett val man gör om man köper något som gått ut....
Jag är supernöjd och kommer fortsätta handla där :)

Jag har beställt flera gånger men nu var det länge sedan. Finns viss risk att man handlar sådant man inte skulle handlat annars för att man ser att det finns plats kvar i kartongen/man är nära fraktfritt. Och så finns massa varor från dyra märken där det skulle varit billigare att handla samma vara med billigare märke på sin närbutik. Men har de något man ändå skulle köpt är det toppen!

De gånger vi har beställt där i från har det fungerat bra. Däremot blir det billigare för vår del att handla på mataffärerna som är nära oss då torrvarorna där är billigare.

Känner inte för att betala fullt pris/ dyrare än vad jag ger i affären när det är varor med kort datum eller utgånget. Men sen beror det så klart på vad man använder och vad de har för erbjudanden.

Får intryck att det mest är godis och kryddor som kan bli billigare om man lägger större beställning på Matsmart :)

Jag har handlat fika och godis inför kalas där några gånger, funkat jättebra.

Beror mycket på vad man köper om man ska tjäna på det eller inte. Vi brukar beställa samtidigt en kompis och jag de gånger vi beställer, så delar vi på frakten om vi inte kommer upp till fraktfritt

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp