Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Marginalen - process efter skuldebrev med lösen?

Hej

Fick ett samlingslån vis Marginalen beviljat med lösenkrav - har skickat in skuldebrev samt avi:er någon som gjort samma nyligen och känner till processen som följer?

fick jag önska så betalar de nu skulderna och allt är klart men vågar inte tro det är så lätt?

Jag har gjort detta i somras.
Det tog typ 3 veckor innan allt var klart, så tålamod är mitt bästa råd för dig här

Hej

Fick ett samlingslån vis Marginalen beviljat med lösenkrav - har skickat in skuldebrev samt avi:er någon som gjort samma nyligen och känner till processen som följer?

fick jag önska så betalar de nu skulderna och allt är klart men vågar inte tro det är så lätt?
Jo, har du inte missat nåt så är det precis så lätt. Ser allt bra ut så utbetalas lånet inom 2-3 dagar.

Hej! Hur såg dina förutaättningar ut?

Kan nu se lånet på mina sidor - finns det något som helst känt scenario där de backar ur så här sent?
Så länge du inge ringer in och uppger andra uppgifter än vad som står i ansökan så bör det vara klart. Nekar dom lånet så gör dom det före dom lägger upp det.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp