Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Marginalen inkasso och återkallelse från KFM.

När i går betalade du?

Du kan räkna med att det återkallas endast mot att du betalar kostnaderna, om det nu återkallas
Efter 12, så de har väl pengarna på måndag morgon och då är det ju en dag efter ”oss tillhanda”.

du får prova att ringa på måndag och höra med dom. Men det är inte så troligt då du hade fort ett löfte tills idag och betala och du avbröt det. Har du fort anmärkning ännu dom är snabba med det.

du får prova att ringa på måndag och höra med dom. Men det är inte så troligt då du hade fort ett löfte tills idag och betala och du avbröt det. Har du fort anmärkning ännu dom är snabba med det.
Men jag betalade ju igår. Anmärkning får man ju först när det finns en ”dom” eller ”utslag” i ärendet och jag har inte ens skickat in delgivningskvittot än.

Efter 12, så de har väl pengarna på måndag morgon och då är det ju en dag efter ”oss tillhanda”.

Dom vet väl vilken tid på dygnet dom får listor med betalningar från bankgirot, om det tex är kl 1230 så visste dom kring 1235 att du inte hade betalat så det var dom till handa i tid. Ser man det så var det ju inget fel att dom skickade det till kronofogden.

Ja, jag inser ju att jag inte har rätten på min sida men jag hoppas så innerligt att de kan göra ett undantag och återkalla det åt mig ändå. :(

Du får hoppas helt enkelt..

Var det ett skuld att betala du fått eller ett betalningsföreläggande?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp