Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Marginalen bank, telefonsamtal?

hej, undrar om ngn här som har lån hos Marginalen bank har varit med om att de ringer och sen skickar sms? Min 12-åring (hennes abonnemang står i mitt namn) fick ett sms fr dem där det stod: Vi söker dig i ett viktigt ärende. Vi ber dig ringa oss på xxxxxxxx. Marginalen bank.
Lånet betalas i tid så det är inga förseningar alls med i bilden.
Känns obehagligt!

hej, undrar om ngn här som har lån hos Marginalen bank har varit med om att de ringer och sen skickar sms? Min 12-åring (hennes abonnemang står i mitt namn) fick ett sms fr dem där det stod: Vi söker dig i ett viktigt ärende. Vi ber dig ringa oss på xxxxxxxx. Marginalen bank.
Känns obehagligt!
Ja, de ringde till min mobil och när jag inte svarade fick jag ett liknande sms. Jag var då sen med en betalning. En annan gång ville de prata om en försäkring till kortet.

Tack för svar. Om man inte ringer tillbaka fortsätter de att ringa/smsa eller ger de sig? Vi har inget kort hos dem, bara ett lån och sist betalningen var försenad var för över 1 år sedan.

Tack för svar. Om man inte ringer tillbaka fortsätter de att ringa/smsa eller ger de sig? Vi har inget kort hos dem, bara ett lån och sist betalningen var försenad var för över 1 år sedan.
Ja, min son fick oxå meddelade och telefonsamtal. Jag ringde upp marginalen och bad dessa sluta sms o ringa mina barn som får dessa sms under skoltid. Och sa att de sla endast använda det mobilnummer jag uppgett. Det gjorde dom efter det.

De kanske vill erbjuda något.

Känns obehagligt!
Det kan hända om dom inte fått tag på dig och du står på abonnemang. Det hände mig men när jag sa till så tog dom genast bort det numret och bad om ursäkt. Dom har stark bank sekretess.

Jag tycker de är bra att ha att göra med
Dom har hjälpt mig när jag varit sen med lån och så även nu

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp