Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Marginalen bank lösenkrav fråga

Hej på er!

en snabbfråga bara om Marginalen bank! (Ursäkta om tråden ligger i fel forum)

Jag ansökte om samlingslån på 200k och fick erbjudande av marginalen som jag tog. De hade externt lösenkrav på 197k, ok tänker jag, bara jag får städa av krediterna.. Nu till min fråga

när jag skulle signera avtalet så skulle bilder/.pdf på fakturor läggas upp till lösenkravet. MEN det fans bara 5st flikar att lägga till fakturor på. Så jag kom aldrig upp i deras lösenkrav ju. Fattades 130k eller så.

signerade ändå och då undrar jag vad händer nu? Kommer dom bara betala de 5 fakturor jag lade upp, eller betalar dom ut resterande summa till kontot? Eller ringer dom o frågar vad mer som ska läsas enligt lösenkravet?

Någon som känner igen sig och vart med om samma sak?

jag är helt med på lösenkravet men vad skulle jag göra? Kunde bara ladda upp 5st fakturor!? Är så nervös att lånet går i stöpet nu. Jag behöver det verkligen.

Jag skulle ringa..

Hej på er!

en snabbfråga bara om Marginalen bank! (Ursäkta om tråden ligger i fel forum)

Jag ansökte om samlingslån på 200k och fick erbjudande av marginalen som jag tog. De hade externt lösenkrav på 197k, ok tänker jag, bara jag får städa av krediterna.. Nu till min fråga

när jag skulle signera avtalet så skulle bilder/.pdf på fakturor läggas upp till lösenkravet. MEN det fans bara 5st flikar att lägga till fakturor på. Så jag kom aldrig upp i deras lösenkrav ju. Fattades 130k eller så.

signerade ändå och då undrar jag vad händer nu? Kommer dom bara betala de 5 fakturor jag lade upp, eller betalar dom ut resterande summa till kontot? Eller ringer dom o frågar vad mer som ska läsas enligt lösenkravet?

Någon som känner igen sig och vart med om samma sak?

jag är helt med på lösenkravet men vad skulle jag göra? Kunde bara ladda upp 5st fakturor!? Är så nervös att lånet går i stöpet nu. Jag behöver det verkligen.
Dom kommer med största sannolikhet att betala ut resterande belopp till ditt bankkonto. Samma hände mig, annan långivare dock Ikano bank. Fyllde i så de fattades 55000kr, fick dem 55k utbetalt

Nej marginalen är hårda med lösenkravet dom betalar inte ut till bankkonto som Ikano gör enligt vad jag har läst. Det verkar nästan bara va ikano som faktiskt gör det vid lösenkrav.

jag fick byta lån. Har för mycket utanför UC att ta itu med så lösenkravet blev inte bra.

Dom kommer med största sannolikhet att betala ut resterande belopp till ditt bankkonto. Samma hände mig, annan långivare dock Ikano bank. Fyllde i så de fattades 55000kr, fick dem 55k utbetalt

Bara Ikano som betalar ut resterande. Marginalen vill ha in på minsta krona. De kommer att ringa dig eller skicka ett sms om att du måste ringa dom.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp