Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Manuell prövning pga skyddade personuppgifter?

Söker efter någon låneutgivare som kan granska en ansökan manuellt då jag pga min skyddade identitet automatiskt får avslag.
jag har i dagsläget en skuld på 150.000kr hos nordax bank ( tagen innan jag fick skyddad )

7FF
årsinkomskt 370.000
inga anmärkningar, låg hyra 5400.

Vart kan jag söka? någon som vart i liknande sits och kunnat få hjälp?

Söker efter någon låneutgivare som kan granska en ansökan manuellt då jag pga min skyddade identitet automatiskt får avslag.
jag har i dagsläget en skuld på 150.000kr hos nordax bank ( tagen innan jag fick skyddad )

7FF
årsinkomskt 370.000

Tror alla säger nej via nätet om du inte vänder dig till din egna bank möjligen eller går till något bank kontor

7FF
årsinkomskt 370.000

Min fru och jag har skyddade personuppgifter och inga av de banker som Lendo samarbetar med godkänner lån till oss med skyddade personuppgifter.

Jag ringde Swedbank (telefonbanken) och de erbjuder privatlån till oss med skyddade personuppgifter. Du ansöker i telefonen och signerar dokument fysiskt på en bank.

Min fru och jag har skyddade personuppgifter och inga av de banker som Lendo samarbetar med godkänner lån till oss med skyddade personuppgifter.

Jag ringde Swedbank (telefonbanken) och de erbjuder privatlån till oss med skyddade personuppgifter. Du ansöker i telefonen och signerar dokument fysiskt på en bank.
Är ni kund hos dom? Och vilka förutsättningar hade ni? :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp