Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Mammaledig och snart hamnar hos kronofogden

Hej
För mig gick det otroligt bra , fick inledande i mars och nu i juli fick jag slutliga beskedet skuldsanering inledd så otroligt glad. Fick sanering i 4 år då vi har små barn och en bra avbetalnings plan så är otroligt tacksam för en andra chans. Hoppas det går lika bra för er.
Grattis, hur gamla är barnen ❤️

Hej
För mig gick det otroligt bra , fick inledande i mars och nu i juli fick jag slutliga beskedet skuldsanering inledd så otroligt glad. Fick sanering i 4 år då vi har små barn och en bra avbetalnings plan så är otroligt tacksam för en andra chans. Hoppas det går lika bra för er.
Stort grattis, måste fråga dig om du vill svara, jag väntar mitt samtal men vad frågar dom om när dom ringer ? Bara så jag är mentalt förberedd. Stort grattis igen vilken lättnad och vilken andra chans ! Så glad för din skull

Han frågade om det som var med i min ansökan och hur jag hamnat i skulder, hade en väldigt lyhörd handläggare och var snabb med att svara på mail, tycker de gick smidigt och fick mitt samtal 26/3 inledande efter ca 2 h sedan fick jag skuldsanering beviljad 9/7. All lycka till dig. Tack så jättemycket

Stort grattis !
Tusen tack fick mitt samtal också och inledande. Hoppas nu allt flyter på.
Kontaktade din handläggare dig vidare under väntetiden ?

Stort grattis !
Tusen tack fick mitt samtal också och inledande. Hoppas nu allt flyter på.
Kontaktade din handläggare dig vidare under väntetiden ?
Grattis !! Hoppas allt går smidigt för dej under processen . Tänk på att vara delaktig om det kommer fler frågor , det tas med i bedömningen . Får du fler frågor på Kivra , återkoppla till handläggaren och skriv att du fått frågorna och att du kommer svara inom utsatt tid . Sånt lönar sig !
Kör hårt , lycka till och uppdatera !

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp