- Meddelanden
- 24
- Mottagna reaktioner
- 8
- Poäng
- 27
Ja exaktSaneringen är alltid 5 år. Men du har fått en förkortad betalplan så år 5 betalar du 0 kr. Det tror jag nog du vet men nån annan kanske missar det.
Ja exaktSaneringen är alltid 5 år. Men du har fått en förkortad betalplan så år 5 betalar du 0 kr. Det tror jag nog du vet men nån annan kanske missar det.
Grattis, hur gamla är barnen ❤️Hej
För mig gick det otroligt bra , fick inledande i mars och nu i juli fick jag slutliga beskedet skuldsanering inledd så otroligt glad. Fick sanering i 4 år då vi har små barn och en bra avbetalnings plan så är otroligt tacksam för en andra chans. Hoppas det går lika bra för er.
Tack , 4,2 och 1Grattis, hur gamla är barnen ❤️
Stort grattis, måste fråga dig om du vill svara, jag väntar mitt samtal men vad frågar dom om när dom ringer ? Bara så jag är mentalt förberedd. Stort grattis igen vilken lättnad och vilken andra chans ! Så glad för din skullHej
För mig gick det otroligt bra , fick inledande i mars och nu i juli fick jag slutliga beskedet skuldsanering inledd så otroligt glad. Fick sanering i 4 år då vi har små barn och en bra avbetalnings plan så är otroligt tacksam för en andra chans. Hoppas det går lika bra för er.
Grattis !! Hoppas allt går smidigt för dej under processen . Tänk på att vara delaktig om det kommer fler frågor , det tas med i bedömningen . Får du fler frågor på Kivra , återkoppla till handläggaren och skriv att du fått frågorna och att du kommer svara inom utsatt tid . Sånt lönar sig !Stort grattis !
Tusen tack fick mitt samtal också och inledande. Hoppas nu allt flyter på.
Kontaktade din handläggare dig vidare under väntetiden ?