Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Mamma ledig o löneutmäting,nån?

Jag får mitt andra barn nu i juni...o undrar då hur mkt föräldrar penning ja måste ta ut?:/ vill så gärna snåla lite på dagarna o va hemma lite längre :(

Det räknas på det faktiska uttaget. Sen görs en omräkning manuellt för att det ska bli rätt då systemet räknar på 7dagarsuttag.

Det räknas på det faktiska uttaget. Sen görs en omräkning manuellt för att det ska bli rätt då systemet räknar på 7dagarsuttag.

Så då behöver man inte ta ut fullt alltså?? S då kan man ta ut 3 dagar ist för 7 dagar?

Så då behöver man inte ta ut fullt alltså?? S då kan man ta ut 3 dagar ist för 7 dagar?

Det är inget verkställighet kan påverka i alla fall.
Möjligen är det inte så bra ur skuldsaneringens perspektiv

Det är inget verkställighet kan påverka i alla fall.
Möjligen är det inte så bra ur skuldsaneringens perspektiv
Hej, nu kapar jag tråden men undrar om samma sak.
Jag och min make har släppt våra skulder. Vi har sökt sanering båda två men större chans att jag får då min man i dagsläget är arbetslös men ska gå på föräldraledigt från att jag börjar jobba i sommar.
han kommer ta ut mindre än 7 dagar i veckan. Förstår jag nu rätt så kommer vid ev löne utmätning / skuldsanering för båda så räknas väl våra båda inkomster ? Och de dras en procentuell summa från oss båda och vi skall då ha ett förhandsbelopp kvar oavsett vad han får ut och jag får ut ?
blev jag luddig nu? Hoppas du förstod. Tack på förhand :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp