Du måste helt enkelt väga för- och nackdelar med de alternativ du har. Det finns inga garantier men en stor risk att skulderna blivit ännu högre den dagen du kommer hem.Jag har precis fått avslag under inledande skuldsanering. Skulderna är nu uppe över 1.5 miljoner och jag är endast dagar ifrån att löneutmätning startar. Jag har blivit erbjuden jobb på Malta och skulle därifrån kunna få ett drägligt liv förutsatt att inkassobolagen inte kastar syra på mitt liv där också.
Jag hade inte flytt för jag tror att det kommer att bli värre för dig.Jag har precis fått avslag under inledande skuldsanering. Skulderna är nu uppe över 1.5 miljoner och jag är endast dagar ifrån att löneutmätning startar. Jag har blivit erbjuden jobb på Malta och skulle därifrån kunna få ett drägligt liv förutsatt att inkassobolagen inte kastar syra på mitt liv där också.
Varför fick du avslag ? Inledande brukar väl ofta vara något positivt.Jag har precis fått avslag under inledande skuldsanering. Skulderna är nu uppe över 1.5 miljoner och jag är endast dagar ifrån att löneutmätning startar. Jag har blivit erbjuden jobb på Malta och skulle därifrån kunna få ett drägligt liv förutsatt att inkassobolagen inte kastar syra på mitt liv där också.
Går helst inte in på det nu, men kanske kan ge svar senare. Nu önskar jag helst input från någon som flyttat utomlands med skulderVarför fick du avslag ? Inledande brukar väl ofta vara något positivt.
Jag tolkar det som att det blir svårt för dig att få en sanering även i framtiden.Går helst inte in på det nu, men kanske kan ge svar senare. Nu önskar jag helst input från någon som flyttat utomlands med skulder
De flesta andra har frågat gällande att fly undan sina skulder.Jag tolkar det som att det blir svårt för dig att få en sanering även i framtiden.
Jag har sett på forumet om andra som ställt samma fråga så försök att söka i sökfunktionen med tex utomlands.