Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Maktmissbruk

Nu har jag förnedrat mig igen till ingen nytta. Känner mig som den mest värdelösa människa som finns. Hur kan vissa företag bete sig som att människoliv är inget värda? Maktmissbruk deluxe.

Vad tråkigt att du känner dig nere!
Sluta inte kämpa.

Har du lust att berätta vad som har hänt?

Vad tråkigt att du känner dig nere!
Sluta inte kämpa.

Har du lust att berätta vad som har hänt?

Bara ren och skär frustration när olika handläggare lovar olika saker. Och där jag gjorde mitt absolut allra yttersta för att visa min välvilja men blev i princip spottad i ansiktet. Känner mig som en andra klassens medborgare.

Andraklassens medborgare är ju verkligen vi skuldsatta det råder det ingen tvekan om.

Andraklassens medborgare är ju verkligen vi skuldsatta det råder det ingen tvekan om.

Ja, och ingen medmänsklighet finns. Det visste jag iochförsig. Men här känner jag mig bara grundlurad. La de allra sista pengarna jag hade för att visa bet.vilja, som jag ska ha till mat och blev behandlad som skit och anklagad för att jag hittade på vad dennes kollega sagt dagen innan. Började gråta hejdlöst så var tvungen att lägga på.

Ja, och ingen medmänsklighet finns. Det visste jag iochförsig. Men här känner jag mig bara grundlurad. La de allra sista pengarna jag hade för att visa bet.vilja, som jag ska ha till mat och blev behandlad som skit och anklagad för att jag hittade på vad dennes kollega sagt dagen innan. Började gråta hejdlöst så var tvungen att lägga på.

Keep up tigerkatten! Glöm aldrig att du är helt fantastisk precis som du är! Inkassobolag är själslösa företag och låt dom inte bryta ner dig.

Vilket bolag pratar vi om?

Det hade i och för sig varit bra så att andra kan bli varnade :/

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp