Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Möteskallelse Mariginalen

Någon mer som fått möteskallelse hemskickad från Mariginalen och vet vad det innebär?
Jag ligger efter med två betalningar så misstänker ju att det är det dom vill berätta. Kommer dock betala ifatt allt nu vid lön på måndag.

Men har fått hem brev "Detta är en möteskallelse för att via telefon diskutera lån XXXXX. Vid förhinder kan du boka om din tid. Ring kravavdelningen".

Vad sysslar dom med? Bokar upp folk på möten och grejer..

Kravavdelningen är väl deras inkassoavdelning?

Någon mer som fått möteskallelse hemskickad från Mariginalen och vet vad det innebär?
Jag ligger efter med två betalningar så misstänker ju att det är det dom vill berätta. Kommer dock betala ifatt allt nu vid lön på måndag.

Men har fått hem brev "Detta är en möteskallelse för att via telefon diskutera lån XXXXX. Vid förhinder kan du boka om din tid. Ring kravavdelningen".

Vad sysslar dom med? Bokar upp folk på möten och grejer..
Alltså tycker det är ändock sjyst. De hade likväl kunnat skicka direkt till inkasso eller kfm.
Tips: hör av dig till dina långivare när du vet att du inte kan betala. Många är faktiskt sjysta och erbjuder bra möjligheter.

Jag antar att det är fruktansvärt kränkande att dom försöker ta tag i saker tidigt och lösa saker innan det blir kronofogdemål av det hela. Jag tycker det verkar positivt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp