Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Mörkt

Allt känns mörkt nu.. jag är nästan beredd på att ge upp.
Med andra ord ta mitt liv. Jag inväntar löneutmätning, jag har förra året försökt att få skuldsanering men fått avslag. Min hyra är så hög att jag aldrig har pengar över men kan inte få en annan lägenhet.
Min familj har vänt mig ryggen och smsar mig konstant om hur jag förstört för dem. Dem pratar bakom min rygg om hur dålig jag är och hur slarvig jag är.
Jag är helt ensam och ser ingen ljusning alls mer. Jag orkar inte mer..

Allt känns mörkt nu.. jag är nästan beredd på att ge upp.
Med andra ord ta mitt liv. Jag inväntar löneutmätning, jag har förra året försökt att få skuldsanering men fått avslag. Min hyra är så hög att jag aldrig har pengar över men kan inte få en annan lägenhet.
Min familj har vänt mig ryggen och smsar mig konstant om hur jag förstört för dem. Dem pratar bakom min rygg om hur dålig jag är och hur slarvig jag är.
Jag är helt ensam och ser ingen ljusning alls mer. Jag orkar inte mer..
Livet är värt mycket mer än pengar så snälla ge inte upp.
På vilket vis har du förstört för dom ?

Tack ❤️ Att jag är skyldig dem pengar som jag inte haft råd att betala tillbaka :( alla har vänt mig ryggen. Jag är familjens svarta får som ingen hör av sig till. Jag sitter ensam i en annan stad och mår så så dåligt

Tack ❤️ Att jag är skyldig dem pengar som jag inte haft råd att betala tillbaka :( alla har vänt mig ryggen. Jag är familjens svarta får som ingen hör av sig till. Jag sitter ensam i en annan stad och mår så så dåligt
Jag förstår att de är besvikna men de vill såklart ha kvar dig vid liv. Det tar säkert tid att förlåta men de kommer tillbaka så småningom.
Sök hjälp för dina problem och samtalskontakt.

Låter klyschigt men saker och ting kommer ordna sig. Osämja i familjen är vanligare än man tror. Det handlar trots allt bara om pengar och du/ni kommer att komma förbi det här. Låt det inte påverka dig psykiskt utan lev ditt liv och försök göra så gott du kan.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp