- Meddelanden
- 164
- Mottagna reaktioner
- 51
- Poäng
- 137
Ej sökt ännu, blir nog nästa vHur gick det?
Ej sökt ännu, blir nog nästa vHur gick det?
Och andra sidan har man sålt aktier för 100.000 och gjort vinst så kvittar den ju ut underskottet och kan vara 0 trots att man har massa lånHar funderat på det där (och liknande fenomen när man twistar till), hur det fungerar hos låneinstituten. Är det människor som sitter och handlägger ansökningarna så måste det ju se jättekonstigt ut med noll i underskott (speciellt om de sitter med en rykande färsk UC framför sig och ser att man har kanske 800 K i lån/krediter). Men om det bara är datorer som automatiskt räknar ut allt så funkar det ju kanske.
Jag har typ samma förutsättningar och vill samla 2 lån så hör av dig gärna hur det gick. Ska kanske vänta själv till januari så jag har noll ffEj sökt ännu, blir nog nästa v
Fick 200tkr på wästgöta, utan kreditz eller komplettering.Jag har typ samma förutsättningar och vill samla 2 lån så hör av dig gärna hur det gick. Ska kanske vänta själv till januari så jag har noll ff
Riktigt irriterande.Det blir ofta så tyvärr, man ska inte stirra sig blind på betyget. Bankerna har olika parametrar de går på och de har därför ofta sin egna interna risk som deras system sätter.
Lea bank t.ex kollade enbart hur många förfrågningar jag haft sista 3 månaderna, inte 12 månader som i princip alla andra banker.