Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Möjligheter till samlingslån?!

Hej, ny här på forumet! Min anmärkning försvann inatt och gick från 3.7 till 7.4 i uc!
Jag skulle vilja ha samlingslån o sänka månads kostnaden! Men i mitt fall kanske det är värt o vänta lite?
Har inkomst på strax över 390k
Lån o krediter på ca 340k synliga + 44k på klarna!
5 ff men 2 st försvinner i slutet av februari samt den senaste blir över 6 mån!
Tips tack

Tjena, klart om du kan vänta och få ner UCn så får du såklart bättre ränta,du behöver betala ner så mycket du kan på dina krediter i så fall! Men hade jag varit dig så hade jag gjort en ansökan och kollat av hur dina erbjudanden ser ut för erbjudanden kommer du få och en ff mer eller mindre gör ingen jätte skillnad:)

Jag har bara avida kredit på 105000kr och den är maxad det är en konto kredit! Kan sänka den med 6k denna månad, värt o vänta? Går ju runt som det är men har höga räntor på det vilket jag ogillar

Jag hade testat och sett för erbjudanden kommer du få!:) Vad har du för räntor idag?

Kmr jag få erbjudande men dålig uc 7.4? Balanzia 14 nått i ränta
Avida 17 i ränta
Och Svea 18 i ränta
Klarna utanför uc och 17 i ränta

Hej, ny här på forumet! Min anmärkning försvann inatt och gick från 3.7 till 7.4 i uc!
Jag skulle vilja ha samlingslån o sänka månads kostnaden! Men i mitt fall kanske det är värt o vänta lite?
Har inkomst på strax över 390k
Lån o krediter på ca 340k synliga + 44k på klarna!
5 ff men 2 st försvinner i slutet av februari samt den senaste blir över 6 mån!
Tips tack

Jag skulle väntat tills slutet av februari. Enligt min mening finns det ingen anledning för dig att ”slösa bort” en förfrågan nu bara för att kolla läget. Det kommer inte göra något positivt för dig. Du går ju runt som det är, det är inte akut och slutet av februari är snart här. Men hey, det är bara min syn på det hela...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp