Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

möjligheter att få ett samlingslån? VART?

hej, jag sitter nu riktigt dåligt till med ränteutgifter och smslån som gör att månaderna inte går ihop mer..

behöver samla lån, helst på runt 180 000 men det är nog inte rimligt, men minst 80 000 skulle göra att min vardag går runt igen

jag har 12 UC FF
inkomst 403 000
240 000 blanco
560 000 bostad
17 underskott
6 kreditgivare
mindre bra uc 20.5%(lite närmare bra än svag på minuc:))

Har ev en medsökan som är prickfri och tjänade 300 000kr 2013..

finns det några möjligheter ens? lendo är nog uteslutet..

finns inte så mycket att låna på bostaden tyvärr, då den är värd runt 700000 kanske. och ganska tråkigt att byta bolån och öka räntan med säkert 7%

är bank norwegian en möjlighet? börjar få panik över min sits och måste verkligen lösa det här nu med en gång!

vart ska jag vända mig? hjälp

Senast ändrad:
Bank Norwegian tycker jag att är väldigt bra. Sök där via deras hemsida och var tydlig med att ev. lånet går till att lösa smslånen.

Lycka till!

ja, jag har ju sett fler som fått samlingslån där med mindre bra kreditvärdighet.. får nog göra det.. men BIGBANK då? någon som lånat där på senaste tiden?

Jag fick hjälp av dom,men nu hade ju inte jag några jätte summor utan dom landade på c.a 20.000 kr.Jag hade endast 7.300 i ett och samma lån som dom löste in åt mig,resten av dom andra pengarna som blev över gick in på mitt konto,dagen efter jag fick igenom min ansökan.Snabba,trevliga och väldigt mån att hjälpa till.

BIGBANK erbjöd mig ett lån på 100 000, men till ockerränta så det var meningslöst. De ville ha över 30%...

Vänta tills dina UC går under 10 och försök igen (eller varför inte 5...). Kan vara så enkelt hos vissa.

Vänta tills dina UC går under 10 och försök igen (eller varför inte 5...). Kan vara så enkelt hos vissa.

jo, saken är den att 10 uc är tagna senaste halvåret och att vänta den tiden finns tyvärr inte för mig i det här läget :(

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp