Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Möjlighet till samlingslån

Känns som att Wästgöta knappt beviljar någon alls.

Min bestämda uppfattning också. Åtminstone senaste 6 månaderna. Tidigare verkar dom varit bra mer generösa men sedan Covid-19 slog till verkar det vara nej på i princip alla ansökningar.

Min bestämda uppfattning också. Åtminstone senaste 6 månaderna. Tidigare verkar dom varit bra mer generösa men sedan Covid-19 slog till verkar det vara nej på i princip alla ansökningar.

Det verkar som det, vet inte om jag drömde det men var det inte någon med väldigt bra förutsättningar som fick avslag häromdan med 8-9 i betyg eller liknande?

Gjorde en chansning genom att söka på Advisa. Det blev avslag (inte förvånad) dock är jag förvånad över kopian jag fick ifrån UC.
Där syntes inte min anmärkning och min risk var 13.28%.

Min sambo och jag har pratat.
Hon ska testa och fråga sin bank (Nordea) om ett lån (medlemslån genom sitt fackförbund - 3.95% ränta)
Vi funderar på ska vi nämna att vi ska samla mina skulder och berätta min situation eller ska hon dra en vit lögn och att vi ska typ renovera vårt boende eller dylikt?

Sjukt tacksam för svar!!

Hon ska testa och fråga sin bank (Nordea) om ett lån (medlemslån genom sitt fackförbund - 3.95% ränta)
Vi funderar på ska vi nämna att vi ska samla mina skulder och berätta min situation eller ska hon dra en vit lögn och att vi ska typ renovera vårt boende eller dylikt?

Sjukt tacksam för svar!!
Nej ingen ide o nämna ba dra till med renovering eller köp av fordon typ.

Sjukt tacksam för svar!!

Självklart ska ni inte säga att pengarna ska gå till dina skulder. Renovering är bäst.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp