Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Möjlighet till samlingslån

Hej!
Sitter och vill lösa mina lån/skulder!
Tänker att jag vill försöka få genom ett samlingslån.

Förutsättningar :
349.000 i blancolån
1 Missbruk av kredit i mars 2020.
Cirka 12-13 FF på UC

Lön 291.600kr årslön
Extrajobb som ger cirka 5000-7000kr extra.
En bil som är värd 140.000

En sambo som börjar nytt jobb på heltid som ger henne 288.000kr i årslön
Som är villig att gå med som medsökande.

Hur stora/små chanser tror ni att jag har?

Ha det gott alla!!

Så pass ny anmärkning med många förfrågningar kan bli tufft. Vad har du för uc% ?

Som många tidigare har skrivit här på forumet verkar en missbrukad kredit slå hårdare än en faktisk anmärkning. förutom detta och ett gäng ff står ju din inkomst i fin proportion till dina lån

Som många tidigare har skrivit här på forumet verkar en missbrukad kredit slå hårdare än en faktisk anmärkning. förutom detta och ett gäng ff står ju din inkomst i fin proportion till dina lån
Ja, den känslan har jag också. Jag vill bara bli fri och slippa lägga nästan 13.000kr i månaden på amorteringar som är ”minsta möjliga”

Med 49 i risk så skulle jag säga att dina chanser är så gott som obefintliga tyvärr. Kan inte din sambo stå själv på lånet tills dina förutsättningar förbättras och du kan ta över lånet? För med dig i sökningen så det nog kört dessvärre.

Med 49 i risk så skulle jag säga att dina chanser är så gott som obefintliga tyvärr. Kan inte din sambo stå själv på lånet tills dina förutsättningar förbättras och du kan ta över lånet? För med dig i sökningen så det nog kört dessvärre.
Hur tror vi att hennes chanser är?

Inga lån. Mer än CSN.
Årslön på 288.000kr.

Hon börjar dock med heltiden 1/12-2020.

Hur tror vi att hennes chanser är?

Inga lån. Mer än CSN.
Årslön på 288.000kr.

Hon börjar dock med heltiden 1/12-2020.

Får hon fast anställning 1/12? Pluggade hon 2019 och 18? Många banker kollar på årsinkomsten redan i första skedet och då kan man få avslag pga det i och med att vissa ger automatsvar, men vissa begär lönespec och då får hon åtminstone en chans att styrka sin lön.

Får hon fast anställning 1/12? Pluggade hon 2019 och 18? Många banker kollar på årsinkomsten redan i första skedet och då kan man få avslag pga det i och med att vissa ger automatsvar, men vissa begär lönespec och då får hon åtminstone en chans att styrka sin lön.
Ja, hon har pluggat i 4 år. Jobbat cirka 25% under dom åren. Tog examen i januari och sen jobbat inom handels på ett vik med 50%

Det hade gjort så sjukt mycket för vår budget om vi fick bort mina dumma lån!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp