Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Möjlighet till privatlån

Renovering eller bilköp bör du ange, inte att du ska lösa lån.

Jo om du inte har synliga lån så bara ett nytt lån, ... ej samla :)
Som dem andra skrev... bankerna skulle undra vilka lån du ska samla.

Jo om du inte har synliga lån så bara ett nytt lån, ... ej samla :)
Som dem andra skrev... bankerna skulle undra vilka lån du ska samla.
Okej! Då ska jag köra på det! Inväntar svar från Nordea först och främst, tack för din hjälp!

Hur gick det hos Nordea?
Inte fått svar än, skickade in i förrgår och det skulle ta upp till 5 dagar för svar, pratade med kundtjänst idag och dem sa att ärendet gått vidare till den manuella hanteringen. Vilket inte är något märkvärdigt väll? Det borde alla lån göra tänker jag? Tänkte om det var negativt eller positivt :)

Inte fått svar än, skickade in i förrgår och det skulle ta upp till 5 dagar för svar, pratade med kundtjänst idag och dem sa att ärendet gått vidare till den manuella hanteringen. Vilket inte är något märkvärdigt väll? Det borde alla lån göra tänker jag? Tänkte om det var negativt eller positivt :)
På Nordea får man väl svar direkt om du blev beviljad eller inte? Att den gick vidare manuellt betyder ju att den varken blev beviljad eller avslagen innan en handläggare tittat på din ansökan

På Nordea får man väl svar direkt om du blev beviljad eller inte? Att den gick vidare manuellt betyder ju att den varken blev beviljad eller avslagen innan en handläggare tittat på din ansökan
Visste jag ej, fick upp en text precis efter jag skickat in där det stod i stil med : ”Tack för din ansökan, tyvärr är det många som söker lån just nu, därför kan det ta upp till 5 dagar innan du får besked.” Kan ha att göra med att jag skickade in tidigt på nyårsafton och att det ej är bemannat dessa dagar. Vet inte riktigt..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp