Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Möjlighet att låna?

Det är så att jag måste köpa större bil och tänkte att det vore klokt att gå upp några prisklasser så man får en bil med lite garantier osv.

Så frågan kommer här då
Jag har en årsinkomst på 336.000 kr.
Endast bolån på 1.275.000 kr ( Husets värde. 1,5m)
Behöver låna ca 200-250 tusen för en bil har en inbytesbil som jag nog får minst 50tusen för.

Mitt kredit betyg enligt uc säger 1,8 ( mellan bra och mycket bra)

Ser chanserna goda ut för att få ett lån i den storleken för en bil?

Det är så att jag måste köpa större bil och tänkte att det vore klokt att gå upp några prisklasser så man får en bil med lite garantier osv.

Så frågan kommer här då
Jag har en årsinkomst på 336.000 kr.
Endast bolån på 1.275.000 kr ( Husets värde. 1,5m)
Behöver låna ca 200-250 tusen för en bil har en inbytesbil som jag nog får minst 50tusen för.

Mitt kredit betyg enligt uc säger 1,8 ( mellan bra och mycket bra)

Ser chanserna goda ut för att få ett lån i den storleken för en bil?
Hurr många ff??

Om du har inte några skulder förutom bolån då är dina chanser 200% att bli beviljad direkt bara att du kan styrka din inkomst både på uc(när de tar upplysning) och med lön spec(om de kräver)
Kör på lendo
Lycka till

Om du har inte några skulder förutom bolån då är dina chanser 200% att bli beviljad direkt bara att du kan styrka din inkomst både på uc(när de tar upplysning) och med lön spec(om de kräver)
Kör på lendo
Lycka till
V
Om han ska gå via bilfirma är det väl bättre att gå vi bilfirmans finansiering, bäst ränta.

Jag har 4 ff och givetvis inga betanm, så med andra ord borde det inte vara några problem?
Lite nojig att bli nekad lån bara när man väl är hos bilhandlaren hade ju varit surt, även med tanke på att de tar en uc givetvis då.

När en vän köpte bil fick denne höra av bilförsäljaren att det sällan är problem att bli beviljad billån sålänge man inte hade massa blancolån. Bilen blir ju säkerhet för lånet, så borde inte vara några problem i ditt fall.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp