Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Måste släppa allt

Står sonen som kontohavare är det ingen fara. Står kontot på dig anses det vara dina fondandelar och kan utmätas.
Om så är fallet är det nog lite sent att ta tag i den frågan nu, att överlåta till sonen alltså.

Låt oss då hoppas på de förstnämnda alternativet... Våra barn ska inte behöva lida för våra dåliga omdömen & speciellt inte när det är den andra föräldern som månatligen betalar till sin son... :(

Ja en av tusen stenar föll från mina axlar!! Hade ju varit hemskt om det hans pappa o farmor sparat hade gått till mina skulder!! Hans farmor har det inte så bra o ändå sätter hon undan 100kr i månaden. Vet inte vad jag gjort om de tagit de pengarna!! Hatar situationen jag hamnat i!!!!! Men vill bara att det ska drabba mig o ingen annan..

Ja en av tusen stenar föll från mina axlar!! Hade ju varit hemskt om det hans pappa o farmor sparat hade gått till mina skulder!! Hans farmor har det inte så bra o ändå sätter hon undan 100kr i månaden. Vet inte vad jag gjort om de tagit de pengarna!! Hatar situationen jag hamnat i!!!!! Men vill bara att det ska drabba mig o ingen annan..

Från en mor till en annan, så vet ja exakt vad Du känner/genomlider.. ❤️
Hang in there... :)

Tack snälla du! Har följt dina ”trådar” @Kimsan72 o du ger mig styrka när det är tungt!

Åhh tack fina Du ! ❤️ De e absolut tungt ibland, men våra skulder definierar inte vem vi är ! Vi är sååå mycket mer än ”bara” våra skulder... Låt inte skulderna påverka Dig mer än rent ekonomiskt, vill säga... Bär Dina axlar högt & kämpa på!! ❤️

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp