Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Måste skaffa bil med utmätning, vad gäller?

Hej, jag har utmätning och nu vägrar min före detta köra barnen hem till mig mer, så nu måste jag skaffa bil och undrar om kfm kommer gå med på en bil runt "18000"kr efter som jag har 3 små barn måste den kunna ha plats och utrymme för 3 barn stolar
och vagnar, jag behöver ingen bil för arbetet eftersom det ligger nära, bara hämta barn och storhandla.

Hej, jag har utmätning och nu vägrar min före detta köra barnen hem till mig mer, så nu måste jag skaffa bil och undrar om kfm kommer gå med på en bil runt "18000"kr efter som jag har 3 små barn måste den kunna ha plats och utrymme för 3 barn stolar
och vagnar, jag behöver ingen bil för arbetet eftersom det ligger nära, bara hämta barn och storhandla.
Hur stor skuld har du hos kfm? Så länge den inte är jättestor och dom får ut ordentligt med pengar från en lön? Så brukar det vara lugnt. Speciellt om det är en billig bil.

skriva den på någon annan är ju ett sista alternativ, men bara om det behövs vill inte lägga något på någon annan mer i mitt liv.
Det är lite det frågan är vad räknas billig bil och är barn omsorg och lämning hämtning tillräckligt för behålla den?

skriva den på någon annan är ju ett sista alternativ, men bara om det behövs vill inte lägga något på någon annan mer i mitt liv.
Det är lite det frågan är vad räknas billig bil och är barn omsorg och lämning hämtning tillräckligt för behålla den?

Den går ju utmäta även om man skriver den på någon annan ska kanske tilläggas.

En bil för 18k tror jag ingen åker ut för att leta, men egentligen går den fint att utmäta då du inte behöver den till jobbet.

okej, bryr sig kfm något om att man ska kunna hämta sina barn om ens fd bor på landet?

Hur ska du få ihop till en bil med löneutmätning ?
Tråkigt att ditt ex inte vill se till att du och barnen kan ses. Kan du inte ge henne en summa för bensin istället ?

Hur ska du få ihop till en bil med löneutmätning ?
Tråkigt att ditt ex inte vill se till att du och barnen kan ses. Kan du inte ge henne en summa för bensin istället ?
Håller med Ny2018 här . Sen med en gammal billig bil så behövs oftast slitagedelar bytas verkstadsbesök försäkring skatt besiktning däck stora kostnader under en utmätning

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp