Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Mår riktigt dåligt

Jag har skulder på ca 300 tusen, har försökt att hålla det hemligt för sambon och mina föräldrar. Men idag orkade jag inte längre utan släppte bomben, visst känns det lite bättre men jag mår ändå fruktansvärt dåligt.

Se det som ett första steg mot att få till stånd en förändring i ditt liv och att så småningom kunna må bättre och bättre.

Vad beror skulderna på? Överkonsumtion, spel eller något annat?

Oavsett vad, fortsätt vara helt ärlig både mot din sambo och din familj så har du alla möjligheter i världen att vända på det hela. Glöm framför allt inte att alltid vara ärlig mot dig själv också. Du kommer lösa det!

Se det som ett första steg mot att få till stånd en förändring i ditt liv och att så småningom kunna må bättre och bättre.

Vad beror skulderna på? Överkonsumtion, spel eller något annat?

Oavsett vad, fortsätt vara helt ärlig både mot din sambo och din familj så har du alla möjligheter i världen att vända på det hela. Glöm framför allt inte att alltid vara ärlig mot dig själv också. Du kommer lösa det!
Överkonsumtion, varit sjukskriven länge och som tröst för att jag mådde dåligt, hade tråkigt och man blir inte rik av att vara sjuk så shoppade jag istället. Tack för ditt stöd!

300k är inte så mycket i det stora hela, försök sälja mycket det du köpt på dig.

Jag har skulder på ca 300 tusen, har försökt att hålla det hemligt för sambon och mina föräldrar. Men idag orkade jag inte längre utan släppte bomben, visst känns det lite bättre men jag mår ändå fruktansvärt dåligt.

Hur tog din sambo och dina föräldrar det?:/

Har du lån elr inkasso/kronofogden?

Nu har du ju berättat o bara de måste kännas som en enorm lättnad:) nu kan de bara bli bättre får man tänka :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp